Τι ειναι η ζωη; Μια ηθικη και πνευματική εννοια η κατι βαθυτερο; Μασ ρωτησε ο καθηγητησ κοινωνιολογιασ. Κανεις δεν απάντησε σιγη μεσα στη ταξη. Αναρωτηθηκα απο μεσα μου τι ειναι η ζωη και ποιο το νοημα τησ γιατι δημιουργηθηκαμε; Γιατι ζουμε σ αυτο το κοσμο...ωσπου χτυπησε το κουδουνι. Συζητησα με τισ φιλες μου τουσ προβληματισμουσ μου και τισ βρηκαν γελοιες. Ημουν προβληματισμενη ολη μερα η ζωη ειναι βελουδινη ευχαριστη χωρις δυσκολιες η τουλαχιστον ετσι ηθελα να πιστεύω...
Το απόγευμα πηγα στη σχολη για ακομα μια φορα για να τελειωσω μια εργασια που μασ ειχε αναθεσει ο καθηγητής μασ.Βρηκα την φιλη μου την Καιτη στη βιβλιοθήκη τησ σχολής. Μολις την αντικρισα ειδα ενα πικραμενο βλεμμα ζωγραφισμενο στο προσωπο τησ λεσ και ηταν ετοιμη να βαλει τα κλαματα. Πηγα κοντα τησ τησ εδωσα μια αγκαλια και τη ρωτησα τι εγινε ενω το πρωι ηταν μεσα στη καλη χαρα. Τι συνεβησε μεσα σ αυτο το μικρο χρονικο διαστημα; " Ανθη ειμαι χαλια δεν αντεχω αλλο με αυτή τη κατάσταση " μου ειπε. "Ποια κατασταση παιδακι μου τι συμβαινει;" τη ρωτησα με περιεργεια. "Ο πατερας μου με χτυπαει συνεχωσ καθημερινα " ειπε και μου εδειξε τουσ μολωπεσ στο προσωπο τησ. "Παναγια μου, γιατι δε μιλασ στη μητερα σου γιατη κατασταση που βιωνεις; Εκεινη δε το ξερει; Δε το καταλαβαίνει; " "Η μητερα μου εφυγε πριν απο μια εβδομαδα πηγε στην Αγγλια για καποιες υποχρεωσεισ μου ειπε τη τελευταία φορα που την ειδα. Βεβαια μιλαμε καθημερινα στο τηλεφωνο και μου ειπε πωσ θα γυρισει σ ενα μηνα" τη κοιταζα με απορια ειχα μεινει αναυδη. " Θες να ερθεισ να μεινεισ σπιτι μου για.να είσαι πιο ασφαλης; Θα μιλησω εγω στο πατερα σου" τησ ειπα. "Ευχαριστώ Ανθη". "Ελα τωρα μη στενοχωριεσαι ασ στρωθουμε στη δουλεια γιατι δε θα προλαβουμε να δώσουμε αυριο την εργασια"
ESTÁS LEYENDO
Secrets And Jealousy
EspiritualΗ ιστορια ενος νεου κοριτσιου η οποια αναζηταει να βρει την εννοια τησ ζωής. Μεσα απο μια απωλεια θα αποκαλυφθουν καποια μυστικα τα οποια θα αλλαξουν ριζικα τη ζωη τησ...