Κεφαλαιο 8

14 4 0
                                    

Αρχισαμε να ψαχνουμε απεγνωσμενα μεσα στο ξενοδοχειο να βρουμε την Καιτη αλλα εκεινη αφαντη! Δεν ηταν πουθενα. Τοτε ηταν η στιγμη που αποφασισαμε να περπατησουμε στουσ επικινδυνουσ δρομουσ του Παρισιου για να τη βρουμε. Εβλεπα την κυρια Ελένη κατατρομαγμενη ετοιμη να κλαψει για την χαμενη κορη τησ. Προσπαθησα να την καθησυχασω αλλα μου ειπε οτι ολα.ειναι μια χαρα και οτι δε τρεχει τίποτα. Φυσικα και δε τη πιστεψα ηξερα πως αυτή η φαση ηταν δυσκολη για εκείνη.Γυρισε απο το Λονδινο για να ζησει μονιμα με την κορη της στην πατριδα της και ξαφνικα η ζωη της γινεται ανω κατω οταν μαθαινει τι εκανε ο πρωην σύζυγος τησ στη κορη τουσ και δε φτανει αυτο αλλα η κορη της εξαφανιζεται μετα από τρομοκρατικη επιθεση στην Γαλλια. Τρεχαμε φοβισμενοι να ξεφυγουμε απο τις σφαιρες μα η Καιτη πουθενα. Ισωσ να βρισκοταν σ ενα μικρο στενακι η σ ενα μαγαζακι για να προστατευτει απο τουσ εχθρουσ. Καθως περπατουσα στα λιθοστρωτα σοκακια και ακουγα τις τρομοκρατημενεσ κραυγεσ των ανθρωπων που προσπαθουσαν να ξεφύγουν με την ακρη του ματιού μοτ εντοπισα ενα κοριτσακι που εκλαιγε σ μια γωνια διπλα σ ενα εστιατοριο. Ηταν η Καίτη! Επιτελουσ την ειχαμε βρει! " Καιτη Καιτη! Εδω ειμαστε μη φοβασαι..." ειπα και την αγκαλιασα." Ανθη επιτελουσ με βρηκατε! Δεν ηξερα τι να κάνω. Η μαμα μου που ειναι; " " Εδω ειμαι Καιτη " ειπε η κυρια Ελένη δακρυζοντασ. " Σε παρακαλώ μην ξαναφυγεισ απο κοντα μασ μωρο μου " ειπε. " Ελατε δεν ειμαστε ασφαλησ εδω παμε στο ξενοδοχείο. " προτεινα. Κατευθυνθηκαμε προσ το ξενοδοχειο παντου υπήρχε η αστυνομια και ο στρατος. Ολοι ηταν προετοιμασμενοι για οτι συνεβαινε. Στην ρεσεψιον βρηκαμε τον μπαμπα μου ο οποιος μασ ενημερωσε πωσ επρεπε να φυγουμε απο τη Γαλλια και να παμε σε καποια αλλη χωρα να γιορτασουμε τα Χριστούγεννα. Οταν φτασαμε στο αεροδρόμιο ολες οι πτησεισ ηταν κλεισμενεσ και ετσι αποφασισαμε να περιμενουμε για τισ επομενεσ πτησεισ η για καποια ακυρωση. Μετα απο 2 ωρες βρηκαμε μια πτηση για το Λονδινο. Η κυρια Ελένη μας διαβεβαιωσε οτι θα ειμασταν ασφαλης. Ετσι μπηκαμε στο αεροπλανο και απολαυσαμε την πτηση μασ... Ημουν σιγουρη πωσ στο Λονδινο δε θα βρισκαμε αλλουσ μπελαδες και θα περναγαμε ησυχα Χριστούγεννα η μαλλον ετσι πιστευα...

Secrets And JealousyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora