Συζητησα με τη μητερα μου το θεμα το οποιο με βασανιζε τις τελευταιες μερες. Ηθελε πολυ να με βοηθησει το ιδιο και ο πατερας μου. Αποφασισαμε να κανουμε ενα ταξιδι οικογενειακο μαζι με την Καιτη και τη μητερα της την κυρια Ελενη για να ξεχασουμε τα στενοχωρα γεγονοτα που μασ βασανιζαν αυτες τις μερες οπως και τα αρνητικα συναισθηματα τα οποια ειχαν κατακλυσει την ψυχολογία μας. Αποφασισαμε να ταξιδεψουμε μεχρι την μαγικη Πολη του Φωτός το μοναδικό Παρισι. Ετοιμασαμε τις βαλιτσες μας γιατι την ακριβως επιμενη ημερα θα ταξιδευαμε. Επρεπε να κοιμηθουμε νωρις γιατι αυριο θα ξυπνουσαμε στις 5 το πρωι για να φτάσουμε στο αεροδρόμιο στισ 6 και να πεταξουμε ψηλα για κανα 3ωρο μεχρι να φτασουμε στον προορισμο μας. Μολις φτασαμε ενα ταξι μας πηρε και κατευθυνθηκαμε στο ξενοδοχειο μασ με θεα τον Πυργο του Άιφελ που ονομαζεται Hotel Mercure. Τακτοποιηθηκαμε στα δωματια μας και καθισαμε να χαζευουμε τη μαγευτικη θεα. Κατα το βραδακι αποφασισαμε να κανουμε μια βολτα στη γυρω περιοχή. Φαγαμε σ ενα απο τα πιο γνωστα εστιατόρια τησ χωρας τις γαλλικες σπεσιαλιτε ηπιαμε κατακοκκινο κρασι και τελειωσαμε το γευμα μασ με επιδορπιο μια λαχταριστη ταρτα φραουλας. Επειτα γυρισαμε στο ξενοδοχειο μασ και κοιμηθηκαμε εξαντλημενοι απο την κουραση. Αυριο μας περιμενε μια μερα ναι μεν ευχαριστη αλλα και με ενα γεγονοσ που θα εβαζε τις ζωες μας σε κινδυνο...
ESTÁS LEYENDO
Secrets And Jealousy
EspiritualΗ ιστορια ενος νεου κοριτσιου η οποια αναζηταει να βρει την εννοια τησ ζωής. Μεσα απο μια απωλεια θα αποκαλυφθουν καποια μυστικα τα οποια θα αλλαξουν ριζικα τη ζωη τησ...