- Μαμά,μπαμπα είμαι εγκυος και ειναι σίγουρο! Καναμε τεστ
Είχαν μείνει άφωνοι αλλά δεν ήξερα αν ήταν από χαρά ή από λύπη για την κατάντια της κόρης τους!
- Μισό λεπτό χτυπάει το κινητό μου. είπα
"Ναι? Ποιος ειναι?
Κάποιος που μπορεί να σογ καταστρέψει τη ζωή στο πιτσ φιτίλι για αυτό πρόσεχε!"
Αυτά είπε ο άγνωστος άντρας κι έκλεισε το τηλέφωνο
Φοβήθηκα δε το κρύβω.
- Ποιος ήταν Άνθη!
-Λαθος αριθμός
Έπρεπε να το πω στον Αλεξη μόλις επιστρεφαμε σπίτι
- Καταρχήν Άνθη κι Αλεξη συγχαρητήρια για το μωρό σας! Θα γίνετε γονείς! Πόσο μεγαλωσατε!
- Ευχαριστουμε πολύ!
- Είμαστε πολύ χαρούμενοι για εσας!
- Επίσης θα συζησουμε!
- Μα αυτό είναι υπέροχο!
- Όντως πρέπει να το κάνετε οπωσδήποτε!Ο γάμος? Ποτέ θα γίνει
- Ο γάμος ποιος γάμος?
- Ο δικός σασ φυσικά!
- Σύντομα πολύ σύντομα θέλω να παντρευτώ την Ανθη έχω σοβαρο σκοπό!
- Δε βιαζομαστε έτσι κι αλλιώς είμαι ενός μήνα έγκυος οπότε έχουμε χρόνο άπειρο!
- Ολα θα γίνουν. Είπε ο Αλεξης και μου έκλεισε το μάτι!Μόλις επιστρεψαμε σπιτι...
- Μα τι ήταν αυτα που έλεγες μπροστά στους γονεις μου? Γάμος?
- Την αλήθεια έλεγα! Θέλω να σε παντρευτώ
- Πρέπει να γίνει κι αυτό το θέλω κι εγώ
- Θα γίνει σύντομα
Είπε και με φίλησε- Αλεξη πρέπει να πάμε και στο γιατρό για το υπερηχογράφημα!
- Οκ θα πάμε αύριο! Αλλά δε μου είπε ποιος ήταν στο τηλεφωνο?
- Δέχομαι απειλητικά τηλεφωνήματα από έναν άγνωστο ανδρα! Δε ξέρω ποιος είναι και φοβάμαι!
- Μη συγχυζεσαι δε κάνει! Εγώ είμαι εδώ μη φοβάσαι για τίποτα! Θα αλλαξουμε τον αριθμό του κινητού σου για να μη σε ξανά ενοχλήσει ποτέ ξανά!
- Σ αγαπω!😄
- Κι εγώ. Ανθη είσαι τα πάντα για εμενα να το ξέρεις!
- Πο πο μας φαντάζομαι γονείς! Ποιος θα το πιστευε ότι θα παντρευομουν τον αδερφό της καλύτερης μου φίλης! Αλήθεια ή Καιτη τι κανει! Έχουμε χαθεί!
- Εχει πάει στη Γαλλια για να συνεχισει το μεταπτυχιακό της καλά είναι και της λείπεις! Γυρίζει την άλλη βδομάδα δε ξέρει ακόμα για την εγκυμοσύνη σου! Θα βρεθούμε και θα της τα πούμε όλα!
- Φυσικά! Μου έλειψε πολύ ή κολλητουλα μου!Είμαι τόσο ευτυχισμένη! Θα γίνουμε γονείς omg omg omg omg! Δε μπορώ να το πιστέψω! Έρχεται και σ εμάς ο πελαργός!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Secrets And Jealousy
EspiritualΗ ιστορια ενος νεου κοριτσιου η οποια αναζηταει να βρει την εννοια τησ ζωής. Μεσα απο μια απωλεια θα αποκαλυφθουν καποια μυστικα τα οποια θα αλλαξουν ριζικα τη ζωη τησ...