5. Bölüm

193 7 1
                                    

Gözlerimi açtığımda saat geç olmuştu ve karnım da çok açtı. Yeni geldiğim için yorgunum diye beni uyandırmamışlardı. Yataktan kalktım ve odanın içinde dönüp durdum. Kwang Hee 'yi rahatsız etmemek için sessizce kendime "Şimdi ne yapacağım, yiyecek bir şeyi nerden bulabilirim ki? Off! dedim ve sertçe ayağımı yere vurdum ama bu biraz fazla kaçmıştı. Sayemde Kwang Hee 'yide uyanmıştı. (Ama uykusu da pek hafifmiş! ya da teyzemin öğrettiklerinden dolayı bir kıza göre (yani eski hayatta ki kişiliğim ) gerçekten de çok sert bir tepkiydi herneyse ) Kwang Hee 'ye bakarak "Aaa! Seni uyandırdım mı? Gerçekten çok üzgünüm, seni rahatsız etmek istememiştim. Özür dilerim." dedim. O da yatağından doğrulup "Yok yok özür dilemene gerek yok. Zaten benim uykum çok hassastır. Ufacık bir sese bile uyanırım, ve zaten uykum da yok yani uymuyordum" Peki sen niye uyandın yoksa aç mısın? diye sordu. Ben de evet anlamın da kafamı salladım. "Tamam" dedi böyle olacağını tahmin etmiştim ve sana biraz yemek ayırtmıştım dedi ve kolumdan tutup peşinden sürüklemeye başladı. Kwang Hee "Şşşş! Sessiz olmamız gerekiyor. Eğer yakalanırsak kızarlar." dedi Ben de "Nereye gidiyoruz ki? diye sordum. O da gerçekten de tuhafsın nereye olacak tuvalete.(!) ter korkuyorum da senide beraberimde tuvalete götürüyorum (!)"

"Nee! Şaka yapıyorsun sanırım değil mi? Odanın da tuvaleti de vardı yaa! Niye onu kullanmıyorsun?" dediğimde önce durdu sonra gülmeye başladı. Kahkahayla "Hahaha! Ne?(!) Gerçekten buna inandın mı? Nereye olacak yemekhaneye gidiyoruz. dedim yaa. Sana biraz yemek ayırtmıştım." dedi. Ben de "Sorun olmaz mı? Hem şimdi kilitli değil mi?" diye sorduğum da sırıtarak "Doğru, bu saatte yemekhaneye girmek yasak ve kilitli, ama şanslı birisin ki ( şanslı mı? şanslı olsaydım ben şimdi odamda sıcacık yatağımda olur ve Jang Suk oppamın resmine sarılımış mışıl mışıl uyuyor olurdum, bense... offf neyse ) Kwang Hee "Eun Hye!! Eun Hye!! beni dinliyor musun? dedi. Ben de Evet seni dinliyorum. Sen devam et." dedim. O da "Sanırım gerçekten şanslı birisin ki bu akşam yemekhane görevlisi arkadaşımdı. Ben de ondan 2.anahtarı istedim o da verdi" dedi. Ben de başımı sallayarak Kwang Hee 'ye bakıp "Hmm evet çok şanslıyımdır." dedim ve "Bu arada benim için yemek ayırttığın için de çok teşekkürler" dedim. Kwang Hee "Tamam hadi çabuk ol gidelim de yakalanmayalım" dedi. Biz de tam yemekhane kapısının önüne geldik ve kapıyı açacaktık ki bir ses geldi ve ....

BÖLÜM SONU^^

İDDİA TUTKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin