17. Bölüm

96 5 0
                                    

"Gel buraya sana anlatayım" dedi. Ben de ona doğru yaklaşarak, "Tamam ne?" Dedim, Kim Bum kulağıma "Senin erkek olmadığını ve aslında bir kız olduğunu biliyorum, hem de ilk geldiğin haftadan beri biliyorum." dedi ve arkasına yaslandı. Ben ise neye uğradığıma şaşırmış bir ifade ile donakalmıştım. İster istemez içimden "Kesin Kwang Hee söylemiştir" diye geçiriyordum ki, Kim Bum devam etti."Sana üzücü bir haberim daha var, sadece ben değil Kwang Hee ve Won Hoo da biliyor." dediğinde artık kendimi kaybettim, birkaç dakika şaşkın ve donuk bir şekilde kaldım, sonra kendini silkeleyerek yavaş bir şekilde arkama yaslandım, biraz Kim Bum ile göz göze kaldık, sonra derin bir nefes alarak (çünkü bu benim sonum demekti, sanırım bu kez sözümü tutamayacağım, neyse) Kim Bum'a dik dik bakıp "Ss…sen nerden biliyorsun? Sana kim söyledi?" dedim. Kim Bum (her zaman ki gibi rahattı, ve bu da beni çok sinir ediyordu. Demek onun için ikide bir bana “sen kız olsaydın… Falan diyordu) ani bir tepkiyle "Çabuk söyle, sen nerden biliyorsun?" Dedim kim bum "Aaa… Bu kadar panikleme Eun Hye, bu sırrını okul da sadece ben, Won Hoo ve Kwang Hee biliyor. Haaa… Bir de söylemeden geçmeyim, zavallı Hoo ve Kwang Hee sana sırıl sıklam aşık olmuşlar, doğrusu çok hoş birisin ama erkek karakteri sana hiç yakışmıyor. Bunu neden yaptığını da sormayacağım, çünkü hiç merak etmiyorum, umrumda da değil. Her neyse, Won Hoo da senin kız olduğunu baştan beri biliyordu ve seni sevdiği için de sana her defasın da yardım etmeye çalıştı ama sen farkında bile değildin, eğer o olmasaydı zaten şimdiye kadar burada kalamazdın müdür bey Seni çoktan postalamış olurdu. Won Hoo benden kimseye söylemememi ve susmamı istedi ben de tamam dedim, ama sanırım çok vicdanlı biri olduğum için bunlardan haberin olman gerektiğini düşündüğüm ve dayanamayıp söylemeye karar verdim. Şaka bir yana Söylememin asıl sebebi yine sensin," “kim bum un sesi biraz daha yükselmişti” "senin yüzünden iki dost birbirine girdi, ben de buna artık göz yumamam, onun için sana söylemek istedim. Bence bu en doğrusu, bunları senin arkadaşın değil oppan (!) olarak söylüyorum" dedi ve bana doğru yaklaşıp pis pis sırıtarak yanağımı sıkmaya başladı. Zaten ben, dona kalmış bir vaziyette, içimden (kim bum…? Bu gerçekten o eski kim bum mu? Peki, bunca aydır neden şimdi söylüyor?) diye içimden geçiriyordum. Birkaç dakika sonra biraz kendime geldim ve kim bum a yaklaşıp "P…ppeki sen bunları nasıl öğrendin?" Diyebildim, kim bum sırıtarak "ilk geldiğin gün sana takmıştım, yani sen de değişik bir şeylerin olduğu duygusuna kapıldım, sen bilmezsin çok inatçı ve meraklı biriyimdir. Onun için ilk günden beri peşine takıldım ve bir gün beden eğitimi dersinde sen üzerini değiştirirken gördüm, tam o sıra da Won Hoo yanıma geldi bana beden eğitim öğretmenin beni çağırdığını söyledi, bende öğretmenin yanına gittim ama her nedense beni ne beden eğitimi öğretmeni çağırmış nede başka biri, meğerse Won Hoo senin içerde üzerini değiştirdiğini bildiği için benim öğrenmemi önlemek için öyle dedi ama çok geç kalmıştı. Ondan sonra gözüm senin ve Won Hoo ‘nun üzerindeydi. 

Dediğim gibi Seni tek değil, Won Hoo ‘yuda hep takip ettiğim için birkaç defa Won Hoo ile Kwang Hee ‘nin tartıştığını duydum, bu olay gittikçe kütü olmaya başladığını gördüm, ve en son olay da dün sen tuvalete gittiğinde Won Hoo ve Kwang Hee de peşinden gelmişti, sen geri geldin ama onlar gelmedi ben de merak ettim, ve sora sora Won Hoo ile Kwang Hee ‘nin tuvalette olduğunu öğrendim ve hemen tuvalete gittiğimde ikisi de tuvalette yine tartışıyorlardı. Sence konu neydi? Tabi ki bizim erkek kılıklı kız arkadaşımızdı. 

Biliyor musun ne karar aldıklarını? Hmm bi düşüneyim… Hayır, bilmiyorsun, öylese ben söyleyeyim: Kwang Hee bu okuldan gidecekmiş, neden diye sorma, çünkü bende bunu bilmiyorum, ama tek bildiğim şey bunların hepsi senin yüzünden olmasıdır. Bunu bil" dedi ve masadan kalkıp gitti. 

Kim Bum gittikten sonra cansız beden gibi masada tek başıma kaldım. Uzun bir süre öyle kaldım taki garsonun sesiyle kendime geldim, garson "Hanım efendi iyi misiniz? Dedi, ben garsona baş gözlerle ancak "Hı, b…ben mi iyim? Bunca şey yapmışım beni mi olacağım" dedim istemeyerek, garson "Efendim?" dedi şaşkın bakışlarla, ben ayağa kalktığımda kim bum kahve paralarını masaya koymuş ve yanında bir not, notta şunlar yazılıydı "normal bir kız olarak karşıma çıksaydın yine peşine takılırdım, 

Won Hoo ve Kwang Hee ‘ye de hak veriyorum ama senin onları birbirlerine düşürmene izin veremem, 

Ben senin yerinde olsaydım buralardan en uzak yere giderdim" 

NOT: hoş bir kız olabilirsin ama gerçek değilsin…

Oppan KİM BUM “…

İşte bunlardı. Ve bunları okuduktan sonra şuursuz bir şekilde, direk teyzemlere gittim gider gitmez bana hazırladığı odaya geçip hemen yatağıma girip uykuya daldım…

 Kalktığımda sanki bugün olanların hepsi birer kâbusmuş gibi geldi bana, yatağımdan doğrulup duvara yaslandım ve kim bum ‘un anlattıklarını bir bir düşünmeye başladım… ve kapı çaldı sanırım kızlardı gelenler. Hemen uyumuş numarasını yaptım çünkü Şimdi kızlar gelip beni soru yağmuruna mağdur bırakacaklar. Ve hiç havamda değilim. Onun için yatağıma girip uyuyor numarasını yapmaya başladım, tam odamın kapısının sesi geldiğinde ben de hemen gözlerimi kapattım, ama tuhaf olan bir şey vardı. Eğer o gelen kızlar olsaydı belli olurdu, peki kızlar değildi kim bu gelen? Arkama dönük olduğum içinde bakamıyordum, geldi yatağımın ucuna oturdu ve saçlarımı eliyle okşamaya başladı 

İDDİA TUTKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin