Bana tip tip bakarak "Yenisin galiba" dedi. Kafamı sallayarak "Evet yeniyim" dedim. Beni dikkatli bir şekilde süzdükten sonra "Sanki seni daha önce tanıyormuşum gibi.. Neyse hadi gir içeri" dedi. "Yok öğretmenim beni nereden tanıyacaksınız dimi? dedikten sonra içeri girecektim ama öğretmen Kim Soo Ro arkamdan "Orda dur bakalım!" dediğinde kalbim sanki korku-heyecan karışımından oluşan bir duyguyla yerinden çıkacak gibiydi. Kafamı kaldırmadan hızlı bir şekilde arkama dönerek "Beni hiç bir yerde görmediniz, nereden tanıyacaksınız ki, zaten ben de sizi tanımıyorum.." dedikten sonra kafamı kaldırıp öğretmen Kim Soo Ro 'nun yüzüne baktığımda gülmemek için kendimi zor tuttum.( Öyle şaşkın ve aptal bir şekilde bana bakıyordu ki, adamın tüm sertliği uçup gitmişti o an. Benim yerimde kim olsa oracıkta patlayıverirdi Ama kendimi toparlayıp, sakin bir şekilde "Özür dilerim Kim Soo Ro Öğretmenim, bir sorun mu var?" Hala şaşkınlığı üzerindeydi. "Kk... Kim Soo Ro! Evet, peki ismimi nereden biliyorsun?" ( Olamaz.. kendimi toparlamakmış(!) Ne toparlanması, yine her şeyi karıştırdım. Düşün Eun Hye düşün... O anda gözüm boynundaki görevli öğretmen karta ilişti, hıh! işte bir bahane buldum ) "İsminiz boynunuzdaki kartta yazıyor ya. Ordan isminizi biliyorum yoksa nereden bileyim dwğil mi?" İçimden "Ohh! Artık kurtuldum" dedim (Şu anlık olsada ). Kim Soo Ro öğretmen "Haaa.. Tamam her neyse, bu arada arkadaşlarınla vedalaşmayacak mısın? dedi. Ben de "Tabi ki vedalaşacağım" dedim. Çantamı orada bırakıp kızların yanlarına gittim. Vedalaşmadan önce Boram "Eun Hye o senin gıcık olduğun ve bizim yaptığımız şarkı ve danslara kötü diyen, dil öğretmeni Kim Soo Ro değil mi?" Boram sözünü bitirmeden, teyzem "Ne istiyorsunuz zavallı ve çok yakışıklı o adamdan? (Bu arada teyzem, bir kez evlendi ama bir yıl sonra eşi öldü. Ve şimdi bekar. Kendine yeni koca arayışına girmişti, sanırım kendine bir aday buldu ama... Neyse zaten imkanı yok) Kızlarla hep bir ağızdan "Nee Zavallı mı?! Tamam yakışıklı belki ama zavallı olamaz." dedik. Teyzem şaşırmış bir şekilde "Neyse kızlar şimdi den söyleyeyim, bu benim özel hayatım, sakın karışmayın yoksa bozuşuruz tamam mı? Kızlar ve Eun Hye!" dedi. Biz de "Tamam dedik ve sarılıp vedalaştıktan sonra ben de arabadan indim ama bu kez teyzem de arabadan indi. ( Kendini Kim Soo Ro öğretmene göstermek içindir herhalde ) Teyzemle de vedalaştık. Ben de Kim Soo Ro öğretmenin yanına gittim. Kim Soo Ro öğretmen "O arabanın yanındaki bayan annen mi? Baya genç bir hanımmış..." dedi. Ben "Yok, O benim teyzem" dediğimde, Kim Soo Ro öğretmen hafifçe gülümseyerek "Yaa! Öyle mi? Peki evli mi ?" diye sorduğunda ben de dayanamayıp "Hayır öğretmenim, bu arada ben çöpçatanlık yapmayı hiç sevmem ondan dolayı başaka sormak istediğiniz bir şey varsa onu teyzeme kendiniz söyleyin!" diyerek çantamı alıp içeri girdim.
Bakalım içeride beni neler bekliyor...Nasıl insanlarla uğraşmak zorunda kalacağım..
-BÖLÜM SONU-
Okuduysanız oy vermeyi de ihmal etmeyin^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDİA TUTKUSU
Teen FictionBir iddia yüzünden erkekler okuluna düşen bir kızın hikayesini okumak ister misiniz?