18. Bölüm [FİNAL]

138 6 4
                                    

Uzun bir süre saçlarımı okşarken bir ara durdu. Bende onun gittiğini sanıp tam arkama dönecektim ki, yanağımdan öptü. Hiç hareket etmeden öylece donakalmıştım ve aklımda bin bir soru dönüp durdu. “bu da kimdi? Kızlardan biri miydi? Yok canım kızlar olsaydı niye gelip saçımı okşayıp öpsün, belki de teyzemdir. Diye düşündüm, ama teyzem olsaydı bana bir iki defa seslenip uyandırmaya çalışırdı. Onun için teyzem olacağını sanmıyorum, bunun kim olduğunu çok merak ettiğim için tam kalkacaktım ki odanın kapısı açıldı, gelen yanımdaki kişiye 

“—hala uyanmadı mı? (gelen sulli ‘ymiş) tamam Won Hoo, biraz daha uyusun sonra gelir uyandırırız, dedi ve odadan çıktı. (inanmıyorum!! Bu..bu Won Hoo muydu? Saçımı okşaya, öpen ve beni merak edip benim için buraya kadar gelen Won Hoo mu yani…? Yoksa Kim Bum doğru mu söylüyordu, yok yok öyle değildir. Belki beni arkadaş olara çok sevdiği için merak edip buraya kadar gelmiştir. Zaten benim kız olduğumu bilmiyor ki, dimi yani?... Bu gibi düşüncelere kapıldım ve artık dayanamadığım için tam kalkacaktım ki, Won Hoo beni tekrar öptü ve kulağıma sessizce "Lütfen Eun Hye, erken kalk beni daha fazla bekletme, sana kalbimde yeşeren sevgimi en ayrıntısına kadar itiraf etmek istiyorum, sana olan tüm gerçekleri anlatacağım yeter ki sen kalk ve beni kabul et.

Kalk yine beraber olalım ama biz arkadaşın olarak değil, sevgili olarak hayata başlayalım" dedi ve tekrar saçımı okşayıp odadan çıktı.

Won Hoo çıktı fakat kalbimi ve aklımı beraberinde götürdü, zaten bugün olanlar yüzünden kendimi kaybetmiştim, bide Won Hoo ‘nun bu yaptığı dona kalmam için yeter artık. 

Eee peki Kim Bum'un dedikleri doğruysa, Kwang Hee mevzusu da doğrudur. Offf!! Ne yapacağım yaa! İkisine de yalan söyledim ve şimdi benim yüzümden araları da buzuldu, Won Hoo burday… Doğru ya Won Hoo burada, benim için buraya kadar geldi demek ki beni bu kadar seviyormuş, gerçekten etkilendim, hayatımda ilk defa biri beni merak edip peşimden geldi ve saçımı okşayarak güzel sözler söyleyen ve beni ilk öpen erkek… o oldu. Aişs kendimi fazla kaptırdım sanırım, neyse deyip ayağa kalktım ve derin bir nefes alarak üstümü- başımı toparlayarak "Oh! Tamam, şimdi hazırım, sanırım şimdi aşağıya inme zamanım geldi. Bakalım bizimkiler neler yapıyor?, aşağıda kimler var?" Kendi kendime söylenip merdiven başına kadar geldim, Orada biraz durup bizimkileri izlemeye başladım, inanmıyorum Kwang Hee de mi gelmiş? Kızar ve teyzem, Kwang Hee ve Won Hoo ile ne kadar da samimi görünüyorlar, onları tanımasaydım bir aile zannederdim, ama iyi ki hepsini de tanımışım, bundan hiç pişman değilim dedim bir iki basamak indikten sonra Kwang Hee ve Suzy gözüme takıldı. İkisinin birbirlerine çok yakıştıklarını far kettim, gerçekten çıksalar ne kadarda iyi olurdu. Sonra teyzem beni fark edip, gelip kolumdan tutarak yemek masasına oturttu ve sonra diğerlerine dönerek "Hadi çocuklar herkes yemek masasına!! Diye seslenip yemekleri koymaya başladı. Kızlar teyzeme yardım ederken Kwang Hee ve Won Hoo da gelip masaya oturdular. Teyzemler işini bitirdikten sonra onlarda oturdular. Teyzem Won Hoo'yu tam karşıma oturttu, Kwang Hee ve Suzy ‘i de karşı karşıya oturttu. Sanki bir amacı varmış gibi… 

Gecenin sonunda sanki beni yeni fark etmişler gibi, kızlardan sulli "Eee Eun Hye sen nasılsın? Nasıl oldun? Şimdi daha iyi misin? Teyzen bize senin kötü bir şekilde eve gelip hiç ses etmeden odana çıktığını söyledi bizde önemli bir şey olduğundan endişelenip hemen kalkıp geldik, bizden sonra da Won Hoo ve Kwang Hee de geldiler. Sanırım geleli bi iki üç saat olmuştur. Dedi ve sustu, ben "Sanırım daha iyiyim, okul çıkışında Kim Bum ile buluşup konuştuk" dedim, bizim meraklı Yoon ah "Ne konuştunuz? Diye sordu. Bende Kim Bum ile aramızda geçen konuşmanın bazı kısımları hariç (da Won Hoo ve Kwang Hee ‘nin benden hoşlandığını söylediği kısmı atlayıp) diğer tüm konuşmaları anlattım ve en sonunda Won Hoo ve Kwang Hee dönüp "Gerçekten bunlar doğru mu? Baştan beri biliyor muydunuz benim kız olduğumu?" Diye sordum da da Won Hoo sustu, Kwang Hee ise "Şşeyy! doğrusu ben başından beri bilmiyordum, sadece şüpheleniyordum ama kesin bir yargıya ulaşmadım, zaten geçenlerde sen kendin anlattın" dedi o da sustu. Uzun bir sessizlikten sonra Won Hoo "Senin dediğin gibi ben başından beri biliyordum ama sustum çünkü senin okuldan ayrılmanı istemiyordum…" Dedi ve sustu. Teyzem neşeli bir şekilde "Hey! Gençler bu ne hal yaa!!, ha de kızlar kakıp masayı toparlayalım" diyerek ortamı ısıtmaya çalışıyormuş gibiydi. (Teyzemi çok seviyorum yaa!  ) 

….1 Ay Sonra….

O, gece mutlu bir şekilde sonlandı. Kwang Hee ve Suzy çıkmaya başladı. Teyzem ve öğretmen Kim Soo Ro da nişanlandı, birkaç ay sonra da düğünleri var. Ben ve Won Hoo da tahmin ettiğiniz gibi çıkmaya başladık, bundan dolayı çok Mutluyum. Okul meselesi ise, hala devam ediyorum ve üç ay sonra da okullar kapanacak ve bende eski okuluma döneceğim, hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, sadece iddia tutkusu hariç, eski Eun Hye ‘nin hayatı tamamen değişecek… Benim için en önemlisi Won Hoo, o gerçekten beni ben de onu çok seviyorum birbirimizi, tüm bu olanlardan çok ama çok mutluyum ve memnunum da, 

Çünkü bu yaşadıklarım benim için çok güzel şeyler getirdi.

Şimdi ise sınıfım da sevgilim ile oturmuş çene yapıyoruz, Kwang Hee de elinden telefonu bırakmadığına göre sanırım Suzy ile konuşuyordur. Kim bum da bana karşı tavırları olumlu biçimde değişti…..

-SON-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İDDİA TUTKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin