Selamün AleykumHerkes Savaş a bakıyordu.
Kumsal sinirli bir şekilde bakıyordu, nasıl cevap vereceğini kestiremiyordu .
- iş yerinde çarpıştık ilk o şekilde tanıştık değil mi Kumsal ?
Kumsal şokta idi nasıl bu kadar rahat olabilirdi.
- evet öyle ama zahmet etmissiniz buraya gelmek ile çünkü ben sizin ile evlenmem
O anda yediği tokatin nerden geldiğini anlamadı Kumsal . Gözleri sinirden kızarıp babasına bakarken ,
Alper bey gülümser bir şekilde cevap verdi
- Kumsal a pek kizmazdik rahat büyüdü siz kusura bakmayın naz yapıyor o çok istiyor aslında evlenmeyi.
Kumsal sinirli bir şekilde ilk karşısındaki Savaş a baktı sonra babasına . Ağzini açıp bu iki insan için konuşmak ağzını yormak istemiyordu
Direk arkasına dönüp yukarı çıkmak istedi ama babası mani oldu kolunu tuttu .
Koluna baktığında babasının sıkıca tutması devam ediyordu. Canı çok fazla yanmıştı Kumsal ın
- ayakta kalmayalim isterseniz dedi
Alper bey.
herkes otururken mecbur Kumsal da oturdu .
İşkence başlamıştı Kumsal için .
Keyifli sohbetlerini dinliyormus gibi yapıyordu Kumsal ama içinden babasına saydiriyordu .Canı o kadar çok sıkılıyordu ki ortamdan uzaklaşmış kendi halinde idi .
Bütün dikkatlerin kendisine çevrildiğini fark edince
- niye baktınız bana ?
dedi Kumsal
Alper bey gülümseyip
- Savaş oğlumun babası Mert bey eğer isterseniz Savaş oglum ile bir konuşun bakalım anlasacak misiniz? dedi kızım ne dersin odanda konusun isterseniz .
Kumsal cevap vermeden Savaş ayağa kalkdi .
- nereden gidiyoruz odaya Alper bey ?
Kumsal saskinca baktı Savaş a , ne kadarda rahatti boyle . Kendini toparladı ve
- buradan gidiyoruz
Dedi ve hızlıca odasına çıktı kumsal
Başka çaresi yoktu . Yok gitmeyelim falan dese kesin babası yine bir seyler diyecekti .
Savaş ' ta arkasından geldi . odayı incelemeye başladı .
Kumsal ayakta ellerini göğsüne bağlamış sinirlice bakıyordu .
- bitmedi mi etrafı incelemen Savaş bey ?
Savaş tok bir kahkaha atti
- Kumsal biraz sakin ol ve ilk şu kapıyı kapat
- neden sen bana haramsin şuan sadece evlenme niyeti olduğu için senin ile ayni odadayim kapıyı kapatamam . Zaten yanımıza kimseyi de vermediler.
- sen bilirsin Kumsal . Simdi beni iyi dinle bu evliliği kabul etmeyeceksin . Ben buraya zorla geldim tehdit ile geldim . O babana soyle evlenme benim ile .
- sana meraklı degilim hele ki o Melis cadisi pardon Melis hanim ile sizi o şekilde görünce senin ile asla evlenmem .
- Melis cadisi haa !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ ' DE SEV ( Tamamlandı )
SpiritualSpirituel icinde. ❤ 6 ❤ Zordur başkası istediği için yasamak zorunda olmak .... Başlama tarihi : 04 . Nisan 2017 ☑ kopyalama veya calinma durumunda yasal işlem olacaktır.