Selamun Aleykum
Savaş koltuğa birinin daha geldiğini hissetti ama gözlerini açmak istemedi .
Koltuğa , yanina birisinin uzandigini fark edince biraz geri gitmek istedi . hafif geri gitti çünkü koltuk çok geniş değildi. . Nefes almak için içine hava aldiginda dona kaldi . Bu koku bu koku ! Konu çok tanidikdi . Gözlerini açmak üzere iken bir ses duydu" Özledim "
Doğru duymuştu Savaş kokuda seste Kumsal a aitti hem de inatci Kumsal a
İnatci Kumsal yumuşak bir ses tonu ile özlediğini söylüyordu .
Gözlerini actiginda Kumsal in gözleri dolu dolu kendini izlediğini gördü
- Kumsal !
Diye bildi . Savaş
- Savaş ne olur gitme ne olur ?
- gitmeyecegim
Kumsal daha çok sarilip
- bosanmayalim ne olur ?
Savaş kaslarini kaldirdi Kendini kizan asi kiz kedi yavrusu kadar sessizdi şuanda .
- Kumsal !
Kumsal korkarak Savaş a bakti
- ayrilmak mi istiyorsun benden Savaş ?
Savaş hafif gulumsedi. Biranda durdu kendi kendine düşündü Kumsal a çok kiziyordu . Ama o kadar da seviyordu ve sevdiği için de o gittiğinden beri hic gulmedi , gülümsemedi ama uğraşmak istiyordu . Hafif sarildi ve
- ayrilsak mi hani sevmiyordun beni ?
- Savas ayrilmayalim ne olur ?
- kumsal !
Deyip hafif kendinden uzaklastirdi .Kumsal in gözlerine bakti Savaş ve yaklasip anlini öptü .
- Sen istemediğin surece ayrilmayiz merak etme !
- teşekkür ederim çok teşekkür ederim
Savaş gulumsedi .
- uyuyalim mi ?
- burada mi ?
- evet eminim ki senin ile uyumak çok huzurlu olacak asi kizim benim .
Dedi ve Kumsala yer acti . sıkıca sarilip gozlerini kapatti . derin bir nefes alip Kumsal in kokusunu içeri çekti ve kendini uykunun kollarina birakti .
Kumsal da küçücük koltukta bu kadar rahat olabileceğini düşünmemişti ama rahatdi hem de hic olmadigi kadar .
Mert bey bir müddet bekledi . Kumsal ve Savaş in yukari gelmesini ama. Gelmedi Merak etmeye başladı .
Yavas adimlar ile merdivenlerden inip Savaş larin olduğu odaya geldi . yavaşca kapiyi acip iceriye bakti . Kumsal ve Savaş sıkıca sarilmis uyuyorlardi .
İçinden bir ah çekti .
- kizim benim en çok sen hak ediyorsun mutlu olmayi .
En çok sen hak ediyorsun huzurlu bir yuvada yasamayi
Bu aile de en suçsuz olan sensin
Bir bilsen olanlari anneni hic affetmezsin belki de o kardeşim dediğin Kaan a bile bakmazsin ama bilmiyorsun dinlemiyiyorsun beni . Bir Kere beni baba olarak görsen dinlesen ....Dedi ve arkasina donup onlari orada birakip cikti yukari .
Bir bölümun daha sonuna geldik .
Sizce bu ailede neler olmuş mazide ?
Allah a emanet olun
hakkinizi helal edin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ ' DE SEV ( Tamamlandı )
SpiritualSpirituel icinde. ❤ 6 ❤ Zordur başkası istediği için yasamak zorunda olmak .... Başlama tarihi : 04 . Nisan 2017 ☑ kopyalama veya calinma durumunda yasal işlem olacaktır.