8- ÖLÜM GÜNÜ .

11.2K 656 142
                                    


Selamün Aleykum

Yayınlanma tarihi 10 Mayıs2017

Beraat kandiliniz mübarek olsun 😍

Savaş kahkaha attı .

- Kumsal inanmıyorum cidden ayni odada kalacagimizi zannetmissin . Ates ve Su misaliyiz biz senin ile Ates Suyu sever mi ?

Kumsal gözlerini sımsıkı kapattı .

- düşünmedim asla da düsünmiyeceğim sen tam bir orman ayısısın

Savas tekrar kahkaha attı .

-guzel lakap

Koridorda yürümeye başladi . Odaların bazıları kilitli idi .

- orman ayısı bu kapı niye kilitli .

- sen sor diye kendi evimde sana hesap vermem çok soru sorma gezdirdigime şükür et

Kumsal sesli bir şekilde istiğfar çekti . Daha fazla bu saçma işlere katlanamayacagi için Arkasına dönüp aşağı indi . Bahçeyi bir yandan izliyor bir yandan ise Savaş in gelmesini bekliyordum Kumsal .

Savaş da gelince arabaya binip aynı yol tekrar geri gidildi .

Kumsal gözlerini açıp tekrar kapattı . önündeki kutulara hala bos gözler ile bakıyordu . Kutunun içinde gelinliği var ama giymek dahi istemiyordu. Kapısı çalınınca arkasına döndü . Annesi ve bir kadın gulumsedi . Kadın konuşmaya başladı .

- Kumsal Hanim . Gelinliğinizi giymeniz icin yardıma geldim .

Kumsal başını salladı . Annesi O kadına bakıp biraz müsaade isteyince kadın çıktı .

- güzel kızım ne oldu bu surat ne ?

İçinden" anne senin ile tehdit etmese idi beni , babam  . Asla ama asla evlenmezdim " dedi dışından ise sessiz kaldı hazir olan goz yaşlarını akıtmaya başladı .

- Annecigim o Savaş ile evlenmek istemiyorum .

- kızım öyle deme sabret

- anne !

Tam isyan edecekti ki kendini durdurdu .

- kızım benim inşaallah mutlu olursun

Kumsal sustu . Çünkü mutlu olması şuan imkânsız gibiydi .

Kapı tik tiklaninca Kumsal tüm dikkati ile baktı kapıya kapıdan içeri biraz önceki kadın geldi .

- hazirlanalim mi gelin hanım ?

- biraz bekleyin lütfen

Lavobaya gidip abdestini tazeleyip geldi Kumsal . Odaya girdiğinde ise gözlerini açabildiği kadar açtı .

Gelinlik tam istediği gibi idi . çiçeği ise hayran kaldı beyaz çiçeğin arasında gerçek kırmızı güller konulmuş çok hostu .

Kadın Kumsal in tebessüm edişini görünce oda tebessüm etti .

- ben Savaş beyin bu kadar zevk sahibi olduğunu bilmiyordum. Savaş beyin kalbini nasıl çaldın ? Hayret ettim doğrusu .

Kumsal in tebessümu yarıda kesildi .

- tabi çok sever beni

Dedi sustu . Gelinliği giymeye başladığı an sanki nefesi zorlaşıyordu . Zoraki nefes almaya başladı . Kadın bu durumu fark edince

- Kumsal hanim iyi misiniz ?

Kumsal kısık sesi ile cevap verdi .

- iyiyim

BENİ ' DE   SEV ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin