17 - ÖZLEM GİDERMEK

9.4K 605 164
                                    


Selamün Aleykum

Savaş arabayı çalıştırdığında Kumsal da cami açıp dışarı izlemeye başladı . Yaklaşık yarim saat sessiz gecen bir yolculuğun sonunda araba durdu .

Kumsal o kadar dalmıştı ki Savaş arabadan inip kapıyı çarparak kapatması üzerine kendine geldi . Arabadan inip oldukları yere bakınca mezarlığa geldiklerini anladı .

Koşarak annesinin mezarının önüne geldi .

Hem ağlıyor hemde ezbere yasini serif okuyordu .

Yaşını şerifi bitince elini açıp dua etti .Annesinin günahları affolunsun diye .

Mezarlığa. Bakıp dalıp gitti . Ne kadar zorluklar çekmişti .

Annem diyor başka bir şey çıkmıyordu ağzından. . Bir müddet mezar taşina baktı . yine dalmisti ..

Savaş omzuna dokunması ile kendine gelen Kumsal . Savaş a baktı .

- gidelim

Kafasını sallamak ile yetindi Kumsal arabaya bindiklerinde yoğun bir sessizlik vardı .

Savas telefonu açıp biri ile konuşmaya başladı

- alo ! bana ikizlerden birini ver !

- .....

- nasılsın bakalım bu gün

- .......

- Niye küstün bana

- ......

- istediğin bu olsun güzelim 15 dakikaya hazır olun

Arabayı çalıştırıp hızlıca Mert beylerin evine surdu . Kapının önünde durup beklemeye başladı .

İkizler çıkınca Savaş öyle icten bir gulumsedi ki Kumsal sadece başını öne eğdi . istediği şeyleri yapıyordu . Ama hic birazcık olsun sevgi göstermiyordu Savaş .

Halbuki Kumsal sevgiye çok muhtaç idi . Heleki simdi annesi ölmüstü .
Keşke bu ikizlere gülümsediginin üçte birini bana gülümsesen dedi içinden .

İkizler arka koltuk sevinçten yerinde duramiyorlardi .

Seda direk lafa başladı .

- Savaş abi bize dondurma ve pamuk seker alıp parka gotureceksin dimi ?

Sare

- söz verdin Savaş abi yapacaksın deme?

Savaş ağzını açmadan

Seda

- sözünden donmezki benim Savaş abim
Sare gulerek hemen konuştu

- bizim Savaş abimiz bir tanedir .

Savaş sadece gülümsüyordu .

Kumsal ise saskindi . Ne kadar çok konuşuyorlardi böyle .

Savaş arabayı durdurunca tüm dikkatler duran yere geldi .

- hadi bakalım inin istediğinizi alin

Dedi Savaş

İkizler hızlıca inerken Kumsal iyice arkasına yasladi. Savaş kısa bir bakış attı Kumsal a ama sonra vazgeçip ikizlerin arkasından gitti .

Aradan 10 dakika sonra ikizler kahkahalar ile iceri girdi .

Sare Kumsal in yanina doğru eğilip

- kumsal abla sana dondurma aldım ama neli sevdiğini bilmediğim için beyaz aldım .

Seda diğer taraftan eğilip

BENİ ' DE   SEV ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin