10 - CADI

10.3K 673 148
                                    

Selamün Aleykum

- Savaş senin ile sadece para için evlendi bunu biliyordum ilk günden buraya geldiğinize görece iyice emin oldum zaten sen gibi kara örtülü öcüyü kim sever ki ?

Kumsal o kadar çok sınır olmuştu ki Savaş a bakıp

- sen isini hallet istersen ben Melis hanim ile biraz muhabbet edeyim olur mu ?

Savaş ,Kumsal in ne kadar ciddi olduğuna baktı . Son derece kararlı gozukuyordu

- tamam

Deyip odadan cıkti . Gerçektende halletmesi gereken biraz isi vardı .

Savaş in odadan çıkması üzere Kumsal hızlıca kapıya doğru yürüyüp kapıyı kilitledi . anahtarıda cebine koydu .

Melis e doğru yürürken

- bas basa daha iyi konusuruz dimi Melis hanim !

Melis kahkaha atıp

- beni tehdit mi edeceksin ?

Kumsal kafasını iki yana salladı .

- ben sen gibi ucuz mal değilim . tehdit ile kimseyi korkutmam .

Dedi ve direk Melis in saçlarından tuttu .

- bak cadı kadın bana çirkin de Savaş seni sevmiyor de umrumda olmaz ama sakin basimdaki örtume laf atma seni şuracikta hastanelik ederim duydun mu beni ?

Melis can açısı ile

- salak kadın bırak saçı mi

Kumsal biraz daha asılarak saçlarını

- duymadım ?

Melis suanlik pes ederek

- tamam demiyecegim bundan sonra bırak artik saclarimi .

Kumsal saçlarını bırakıp geri geri gitti . kapıyı açtintam dışarı adım atacakdi ki , kapinin önündeki Savas a çarptı .

Savaş biraz gidecekken son anda vazgeçmiş kapının önümde kalmıştı . basta kapı kilitlenme sesi ile afallasada sonra gelen çığlık sesleri daha da ilgisini çekti . Simdi kapı acilincada Kumsal a değil Melis e bakıyordu . saçları tamamen bozulmuş ustu bas kıvrısmis kotu bir halde idi gözlerini yavaş yavaş Kumsal a çevirince , Kumsal in çok sinirli bir şekilde baktığını gördü .Bakışlarını görmezden gelip üstüne baktığında üstü bu odaya girerken ki halinde idi eşarbı bile bozulmamıştı .

Kumsal sinirle biraz onceden beri inceleyen Savas in ayağına bastı .

- ben dışarı çıkıyorum senin ne isin varsa gor gel ben burada durmak istemiyorum

Dedi daha Savaş ağzını açmadan çekip gitti .

Kumsal asansörden inip hızlıca bahçeye çıktı . Derin derin nefes alıp verdi .

Artik eskisi gibi mutlu olmak istiyordu .
Telefonunu açıp Mert beyi aradı

- Alo mert bey

Mert telefonun diğer ucundaki ses ile şok olurken

- ne oldu Kumsal

Dedi

Kumsal kendi kendine gulumseyip

- efendim eğer kabul ederseniz iki aile birde ben ve Savaş yemek yesek beraber hem ikizleri de cok özledim ben eğer müsait iseniz

Mert bey şaşkın bir şekilde idi . çünkü telefonu calinca toplantı bölündü diye sinir olmuştu .Kumsal in aradığını görünce ikinci bir adrenal geçirdi . Çünkü ilk defa arıyordu . bir de beraber yemek istiyordu . şaşkınlığını gizlemeye çalışarak .

- tabi ki olur saat 7 de bizde olun siz

- tamam teşekkür ederim Mert bey

Diyip kapattı . Mert bey kayın babası oluyordu . Ama Kumsal soyleyemedigi için yine bey diye hitap ediyordu .

Savaş arabanın yanina geldiğinde saskinca Kumsal a baktı . Kumsal in biraz once ki siniri gecmis . keyif ile etrafi seyrediyordu .

Az önce babasi aramış ve itirazsız eve gelmelerini istemişti .

Arabaya oturduklarında Savaş Kumsal a bakıp

- mert beylere gidiyoruz

kumsal kocaman gülümseyerek

- tamam dedi

Savaş in şaşkınlığı artmış .

- sen iyi misin ?

Kumsal umursamaz ca omuz silkti .

- Mert beyi sevmiyorsun zannediyordum Kumsal

Deyince Kumsal tamamen Savaş a doğru donup

- Mert bey senin baban emin ol ki sen ona mert bey dediğine gore senden aaha çok seviyorum o adami

Araba yeni yeni hizlanirken Biranda fren sıktı Savaş

- sev tamam mi onu herkesten çok sev bakalım ileri ki zamanda da boyle mi yapacaksın sevecek misin ?

Kumsal saskinca bakakaldi

- insan öz babasının arkasından boyle konuşur mu ?

- sus Kumsal

Dedi ve sinir ile arabayı çalıştırdı .

Hızı gittikçe artıyordu .

Kumsal korkmaya başlamıştı .

- Savaş yavaşla .

Savaş sanki onu duymuyor görmüyor gibiydi iyice hızı artmıştı .

- ne olur yavasla Savaş kaza yapicaz

- sus anlıyor musun sus bilmediğim şeyler için sus konuşma sus

Kumsal

- sustum ne olur yavaşla

- sus artik. Sus

Kumsal ne olduğunu bilmiyordu . Neyi yanlış söylemişti ki. .

- ben neyi yanlış söyledim bilmiyorum ama özür dilerim ne olur yavaşla .

Savaş gözleri kıpkırmızı olmuş bir şekilde yola bakıyordu . Sinirinden mi öfkesinden mi geçmişinden mi belli değildi .

Kumsal söz geciremeyecegini anlayınca arkasına yaslandı . yanlarından hızla gecen şeylere bakıp içinde ki sıkıntıyı atmak istedi ama oluyordu .

Savaş hızlandıkça hızlanıyor sanki ucuyorlardi .

Savaş sağa doğru döneceği sırada karşıdan hızla bir araba daha geldigini gördü .

- Kumsal kendini sabit tut dengeni sağla

diye bağırdı ama Kumsal her şeyi fark ettiginde is isten geçmiş ti ..

Allaha emanet olun ...

BENİ ' DE   SEV ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin