Selamün AleykumArtık yeni bölümlerimiz çarşamba pazar gelecek ☺☺
- inşallah bizi yiyecek bir hayvan değildir .
Diye bir yandan söyleniyor Kumsal bir yandan atın ipini çözüp ata binmeye çalışıyor .
Gölgeden kurtulup gelen şey belli olunca Kumsal in ağzı açık kaldı .
- ına inana inanamiyorum ..
Dili tutulmuştu çünkü karşısında Kumsal'ın neredeyse beline kadar gelen simsiyah renkte kocaman dişli bir köpek verdi . Boynunda tasmisini tutan Savaş sinir ile konuştu .
- kacmak adetlerinden herhalde Millet deli gibi seni arıyor ,sen ne sorumluluk bilmeyen bir insansin böyle .
Kumsal korkusunu bastırmaya çalışıyordu . Adeta Savaş in dediklerini duymuyordu . çünkü kocaman köpek şuan Kumsal in dibinde ,Kumsal i kokluyordu .
- Sav Savaş çek cek şu köpe köpeği .
Savaş kahkaha atip
- ne o çok mu Korktun ?
Kumsal zoraki nefes alarak hızlıca başını salladı .
Savaş Kumsal in dibine kadar gelip
- Küçük beğinli karicim benim gece beni burada bir hayvan yer diye düsünmedin mi ? Burasi ormanın içi .
Kumsal şokta idi . Savaş çok yakin olduğundan nefes alamıyordu . Hic bir erkek ile bu kadar yakin olmamıştı . Beğninde hem kendine karşı yaptığı hakaret olan küçük beğinli kelimesi çalkalanıyordu hemde karıçiğim kelimesi çalkalanıyordu.
- niye konusmuyorsun Kumsal !
Diye bağırınca Kumsal yerinden sıcrayip
- Su köpeği çek Savaş da , gidelim artik
Dedi Savaş sırıtarak köpeği sol tarafına aldı yürümeye basladi . Kumsal da hemen atin ipini tuttu Savaş in biraz arkasından yürümeye başladı .
Düzlük alana geldiklerinde Savaş durdu ve köpeği oksayip ipini çözdü .
Kumsal 'in korkusu artarken Savaş köpeği geride bırakıp ata yakasti . Ata bindiğinde Kumsal a bakıp- kopek ile yürümek istersen , sen bilirsin ama yürümek istemezsen bin arkama .
Başka şartlarda olsa binmezdi Kumsal ama Kopek ile kalmak iştemiyordu . hemen ata bindi .
Savaş ,Kumsal in elini kendi beline dolayip. .
- sıkı tutun herkes bizi bekliyor
Dedi Kumsal arkadan sarılır gibi sıkıca bininca Savas biranda hızlandı .
Kumsal bir tuhaf oldu . Arkasına bindiği kişi Kocası idi . Kokusu burnunu dolduruyordu içinde bir gariplik vardı .
Onlar cok hızlı atin üzerinde giderken Köpekte arkalarından havlayarak geliyordu .
Atların ahırlarında geldiklerinde hepsinin gözünde korku vardı .
Savaş attan inip Kumsal i da indirdi .Arkasına bakmadan hızlıca gitti Savaş
İlk kumsal in yanına gelen Mert bey olmuştu . sonra kendi babası annesi gelmişti
Mert bey Kumsal in yı yüzünü tutup kulağına fısıldadi
- sen kacmaktan başka bir şey bilmez misin ?
- şey efendim kusura bakmayin kacmak için değildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ ' DE SEV ( Tamamlandı )
SpiritualSpirituel icinde. ❤ 6 ❤ Zordur başkası istediği için yasamak zorunda olmak .... Başlama tarihi : 04 . Nisan 2017 ☑ kopyalama veya calinma durumunda yasal işlem olacaktır.