9- HAYİR

10.7K 663 325
                                    


Selamün Aleykum .

Nikah memuru tekrar konuştu .

- kimsenin baskısı altında kalmadan evlenmeyi kabul eder misiniz Kumsal Aksoy ?

Kumsal zoraki yutkundu .

- benim cevabım ...

Nikah memuru

- dinliyoruz

Dedi . Ortam fazlası ile gergin misafirler kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı bile .

Kumsal in nefesi daraliyordu . Kısa bir Savaş a baktı . Savaş sanki Kumsal i öldürecek gibi bakıyordu . Zorla tekrar Nefes aldı Kumsal Cevap vermek için mikrofona yaklaştı .

Hafif öksürüp

- ....

Tam ağzını açtı ki biranda gözleri karardı . Yavaşça gözlerini açıp kapattı .Ama işe yaramiyordu . Nefesi alisi iyice zorlandı Gözlerindeki karartı cogalmisti .

Yerinden doğrulmak için kipirdandi ama biranda gözleri tamamen kapandı.
Gerisi boşluktu .

Gözlerini açtığında Kumsal , Mert beylerin evinde olduğunu gördü. Etrafa göz gezdirdiginde daha önce kaldığı odaydi . koltuğa baktığında Mert beyin koltukta uyuduğunu gördü . Oturmak istedi ama elindeki şey ona mani olunca ellerine baktı . Ellinde serum vardı .

Mert bey de onun uyandığını görünce yanina yaklaştı .

- kumsal kızım neden kendini dikkat etmedin ?

Kumsal yutkunup en son olanları hatirladi . Tum bedenini korku sararken

- şey ben bilmiyorum

Mert bey elinden geldiği kadar şefkatli olup .

- simdi bir şeyler ye sonra üzerine uygun güzel bir şey giyip nikah memurunu buraya davet edelim sen evet de fotoğraflar çekilip kamera çekilip medya alemine yayalim.

- medya alemine niye yayiyoruz ki .

- çünkü şuan kimse senin istemediğini düşünüyor .

- istemiyorum ki zaten

Mert bey biraz önceki sefkatini kaybetmiş sinirli bir şekilde .

- sakin bir daha ağzından istemiyorum kelimesi duymayayim anladın mi beni .

Kumsal başını hızlıca salladı . Mert bey odadan çıkıp görevli bir kadın yiyecek bir şeyler bir kaç hap getirdi .

Kumsal bir şeyler yiyip hapinida içti .

Ayağa kalkıp ne giyeceğini düşünürken içeri Savaş daldı . Daldı diyorum çünkü biranda hızlıca girdi .

Kumsal korku ile sicrayinca Savaş hafif tebessüm etti .

- iyi hissediyor musun kendini ?

Kumsal biraz sevinerek

- evette sen beni düşünür muydun ?

Deyince Savaş kaslarını catip .

- aşağıda nikah memuru var iyi isen biran önce bitsin bu işkence

Kumsal gözlerini kapatıp açtı biraz sakin olduktan sonra

- emin ol ki senin ile evlenmekte bana işkence olacak

Dedi üzerini düzeltip

- inelim

Deyince Savaş kahkaha attı .

BENİ ' DE   SEV ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin