29 - Ayrilmamiz lazim

7.6K 508 84
                                    

Selamün Aleykum

  Arkasından bir adim attı ki

- Savaş ben sadece sana güvenmek istiyorum gitme Savaş gitme !

Savas olduğu yerde kalakaldi . ne ayağı bir adim atıyor nede gözlerini acabiliyordu . Gözünü açsa aglayacakti . yutkundu yavaşça  ama yutkundugu zaman sanki boğazından iğne geçmiş gibi acidi .  Donmustu .

İnsan nefes alıp verdikce  rahatlar dimi ? Ama  Savaş tam aksi idi nefes aldıkça nefesi zorlanıyor sanki bir daha nefes alamazmis gibi geliyordu .

Güvenmek diyordu . seven insan guvenirdi dimi guvenmenin şartı sevmek degilmiydi .Ya Mert bey ne olacaktı . Peki ya annesinin mezarı ? ....

Kumsal yaklaşık 3 dakikadır Savaş in arkasına dönmesini bekliyordu . Ona doğru dönmesini ama  dönmüyordu   Kumsal acaba  yanlış bir şey mi söyledim dedi .Yavasca önune  geçti .

Gördüğü şey ile dona kaldı . Savaş ağlıyordu .

- Savaş sen sen ağliyorsun

Savaş o an ağladığını fark etti halbuki biraz önce ağlamamak için cok mücadele etmişti.  Ama kendini tutamadan , fark etmeden ağlıyordu .

- Kumsal

Dedi ama sesini kendi bile duymuyordu .

Zoraki olarak gözlerini Kumsal a doğru cevirdi ki Kumsal in da ağladığını gördü .

Kumsal da farkında değildi ağladığını  Savaş i ağlarken görünce akivermisti gözlerinden yaslar .

Savaş elini kaldırıp Kumsal in gözlerine doğru götürdü .Ve yavaşça göz yaslarini sildi .   

- ağlama ne olur Kumsal

- ama sende ağliyorsun neden ağliyorsun Savaş neden ?

- ayrılmamız lazim

- beni sevmiyorsun dimi ?

Savaş zorla yutkundu .

- ben sevmenin ne demek olduğunu bilmem ben sevgisiz büyüyen bir çocuktum

Dedi .      Kumsal başı önde bir şekilde

- ben sana ögretirim nasıl sevilir nasıl seversin

Dedi . Savaş başı önde idi . Susuyordu  sessizdi 

- Mert bey istedi ayrilmamizi boşanma belgesini istiyor Kumsal mecburum yapmazsam hayatta en degerlim annem  ile ilgili tehdit etti beni  özür dilerim

Arkasına donup koşarak gitti . 

Kumsal ise olduğu yerde kalakalmisti

Bir kaç saniye yerinde durduktan sonra hızlıca arkasına dondu . dakikalardir kendini  ,Kendilerini  izleyen kaan a baktı .

- hepsi sizin yuzunuzden sendende o anne dediğin kadından da Mert dediğiniz adam varya  hatta senin    baba dediğin  adamdan da  nefret ediyorum . Hepiniz den nefret ediyorum  , Hayatımı  mafettiniz sizi  sevmiyorum benim artik siz gibi bir ailem değil  tanıdığım bildiğim biri yok     siz artik benim hic bir şeyim değilsiniz   . Hic bir şeyim ! Hepsi senin yüzünden oldu senden daha çok.nefret ediyorum kaan ! Eğer sen bana Mert denilen adamın benim babam olduğunu soylemeseydin belki de ben şuan çok mutlu olacaktim  hepsi senin yüzünden artik seni hic görmek istemiyorum çık git hayatimdan .

Koşarak uzaklaştı Kaan  

Ağlıyordu hıçkırarak ağlıyordu .
Simdi ne yapacaktı  . Ne olacak ki

Ben ben  sadece seni istiyorum Savaş sadece seni başka kimseyi değil ben sadece sana güvenmek istiyorum Savaş sadece seni 

Allahım yardim et Allahım  kimsesiz kaldı .  kimsesiz  .........

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölümler kısa  farkındayım  ama     zamanım kısıtlı kusura bakmayın  .

Allah a emanet olun

Hakkınızı helal edi.

BENİ ' DE   SEV ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin