❇26. ΚΕΦΑΛΑΙΟ❇

80 23 81
                                    

A boy's cry is much more meaningful than a girl's❇

Harry's P.O.V ( 🌟YEAHH!!!🌟)

Περπαταω γρηγορα κρατωντας την απο το χερι κατευθυνομενος προς την εξωτερικη πορτα του σπιτιου μου. Οι παπαρατσι ειναι παντου. Πισω μας, μπροστα μας, δεξια και αριστερα μας.

Κουναω τα χερια μου περα δωθε και τους σπρωχνω ελαφρα για να προχωρησουμε. Εχουνε περικυκλωσει το σπιτι μου αλλα με καποιους " ελιγμους " καταφερνουμε να περασουμε αναμεσα τους και να φτασουμε στην εξωπορτα.

Γυρναω το κλειδι στην κλειδαροτρυπα, σπρωχνω την πορτα για να ανοιξει και μπαινουμε μεσα. Καθως την κλεινω πισω μου βλεπω τα φωτακια απο τις μηχανες και τις καμερες τους να ελαττωνονται γιατι δεν θα εχουν ποιους να βγαλουν πια.

Περπαταμε στο πλακοστρωτο μονοπατι της αυλης μου που οδηγει στην κεντρικη πορτα του σπιτιου. Μπροστα μου περπαταει εκεινη και απο πισω της εγω. Ακολουθω τα βηματα της.

Αφου εχει ανεβει τα σκαλακια και εχει φτασει ακριβως μπροστα απο την πορτα, σταματαει και περιμενει να ξεκλειδωσω για να μπουμε μεσα.

Το κανω αυτο και μπαινει πρωτα εκεινη. Κρεμαει το πανωφορι της στον καλογερο διπλα απο την πορτα και κανω κι εγω το ιδιο.

- Εγω θα μπω να κανω ενα μπανιο και μετα θα παω απο το σπιτι του Niall γιατι εχουμε συναντηση με τα παιδια., της λεω και ανεβαινω τα σκαλια.

- Ενταξει μωρο μου., μου απανταει.

- Μην με ξαναπεις ετσι., της λεω με μια εκφραση αηδιας στο προσωπο μου. Ειλικρινα με αηδιαζει να ακουω αυτον τον χαρακτηρισμο απο το στομα της.

Μπαινω κατευθειαν στο μπανιο μονο και μονο για να μην ακουσω και δω την αντιδραση της. Βγαζω τα ρουχα μου και μπαινω στην ντουζιερα. " Γυρναω " το νερο στο χλιαρο προς ζεστο. Δεν αργει να πεσει πανω μου και να κυλησει σε καθε μερος του γυμνου και κουρασμενου σωματος μου.

<<Το χρειαζομουν αυτο>>., σκεφτομαι.

Βγαινω απο την μπανιερα και σκουπιζω το σωμα μου με μια λευκη πετσετα. Αφου ντυθω και στεγνωσω και τα μαλλια μου ανοιγω την πορτα του μπανιου και κατεβαινω κατω. Την βλεπω να καθετε στον καναπε κοιτωντας τηλεοραση και φοροντας μονο μια ρομπα.

Μια ροζ, βελουδινη ρομπα. Οχι.

- Που την βρηκες αυτην;!, την ρωταω νευριασμενος, πλεον και " ταρακουναω " την ρομπα.

❇LIMERENCE↪h.s❇ (ON HOLD)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ