Cześć kochane!
Dziś tak bardziej informacyjnie.Dzięki czujności xoxoMadness (<3) weszłam w posiadanie pewnych screenów, wobec których mam mieszane odczucia. Być może, zdaniem wielu, przesadzam i to, co za chwilę zrobię może być poniżej poziomu. Trudno.
Chciałabym poruszyć temat kopiowanie cudzych prac. Przyznacie, że nie jest zbyt przyjemne dla autora pracy, który włożył trud w to, aby wymyślić fabułę oraz formę całej historii. Pragnę zwrócić waszą uwagę na ten problem - nie bądźcie pobłażliwi wobec tego zjawiska. Wychodzę z założenia, że każdy ma swój rozum i wyobraźnię, aby wymyślić coś oryginalnego, swojego. Coś, z czego będzie dumny. Oczywiście, inspirowanie się jest nieodłącznym elementem pracy niemal każdego z nas, jednak wszystko w granicach rozsądku! Kopiowanie (świadome czy też nie) to najprostszy sposób, aby okazać totalny brak szacunku wobec drugiej osoby.Nie myślcie też, że się wywyższam czy uważam za lepszą, bo to nieprawda. Z reguły nie jestem też przewrażliwiona na tym punkcie, bo żadna ze mnie znana pisarka, jednak hej! Moje opowiadanie jest nadal moim pomysłem i moim trudem, niezależnie od efektu jaki uzyskuję.
Poniżej fragmenty INSANITY IS CONTAGIOUS czyli pierwszej części CHANGE.
Nie chcę wszczynać wojny i być może wyolbrzymiam problem, bo fakt, sprawa nie jest rangi światowej, jednak ludzie... Powtarzam: WZAJEMNY SZACUNEK!
I właśnie z czystego szacunku nie mam zamiaru podawać tytułu opowiadania tej dziewczyny ani linku do jej konta. Chcę tylko zwrócić uwagę na ten problem.Nie rozpisuję się już dłużej, resztę pozostawiam do waszej oceny i dyskusji.
Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie moich wypocin :) pozdrawiam <3
CZYTASZ
book two ● change ● jerome valeska
FanficZMIANA (1.1) «fakt, że ktoś staje się inny lub coś staje się inne niż dotychczas» (1.2) «zastąpienie czegoś czymś» Nikt z nas nie zmienia się z czasem, lecz jedynie dociera bliższej istoty swojej natury. photo @pinterest