V médiích Cameron.😊
----------
Feth
Vzbudila jsem se a koukla vedle sebe. Ležel tam Cam, byl strašně roztomilý. ,,Ahoj lásko."řekl rozespale. ,,Ahoj."řekla jsem a dala mu něžnou pusu, ale on to proměnil v líbání. Po chvíli jsme se s mlasknutím odtáhli a šli na snídani.
,,Dobrou chuť."řekla jsem a dala před Cama lívance. ,,Děkuji."řekl a pustil se do toho.
Když jsme vše snědli, odnesla jsem nádobí do myčky a zapla jí.
,,Ehm...Came?"vylezla jsem z kuchyně do obýváku. ,,Ano šmoulinko?"vypl televizi a koukl na mě. ,,Co tady budu dělat?" povzdechla jsem si. ,,Jak to myslíš?"nechápavě na mě hleděl. ,,No...nemám tu školu, práci, prostě nic."klesla jsem hlasem. ,,Máš mě, moji rodiče vydělávaj miliony takže tu budeš se mnou a budeme mít volno!" obšťastnil se mu hlas. ,,Ale...ale...to přece nejde."smutně jsem se na něj koukla. ,,Všechno jde!"povzbudivě na mě koukl a já opatrně přikývla. ,,Uvolni se. Pojď půjdeme se projít,jo?" není to špatnej nápad. ,,Jojo, jen se převléknu."mám na sobě jen spodní prádlo. ,,Nooo...ehm... Já tady žádný holčičí věci nemám." trochu se Cam zasmál a já s ním. ,,Tak padej něco koupit."vyplázla jsem na něj jazyk a on jak poslušný pes šel.
Šla jsem nahoru do 'mého' pokoje a koukla na mobil.
10 zmeškaných hovorů od Pattie
4 zprávy od Pattie
15 zpráv od Samanthy
4 zmeškané hovory od Jeremyho
2 zprávy od neznámého číslaKdo je to neznámé číslo? ,,Jsem tady."slyšela jsem ze zdola a rychle schovala mobil. Cam říkal, že mi koupí novej, protože jsem mu nakecala že jsem tamten ztratila.
Seběhla jsem dolu a viděla asi pět tašek s oblečením. ,,Ach jo."vzala jsem tašky a odnesla je nahoru.
Bílé kratší triko, černé legíny a obyčejné bílé boty.
Sešla jsem dolu, ale Cam nikde.
,,Sluší ti to."uslyšela jsem za sebou. Otočila jsem se a měla výhled na Cama, který držel v ruce nějaký balíček a rudé růže. ,,To je pro mě?"zeptala jsem se. ,,Ne pro tu děvku na ulici."uchechtl se. ,,Tak jí to běž dát."řekla jsem trochu naštvaně. ,,Ne, to je pro tebe šmoulinko." řekl a oboje mi podal.
Začala jsem rozbalovat dárek a Cam na mě jen koukal. Rozbalila jsem ho a tam byl IPhone 7 a na něm kryt s kočicími uši. Ano, miluju kočky. ,,Děkuju."řekla jsem a skočila Camovi kolem krku. Dal mi pusu a já jí ještě víc prohloubila. ,,Miluju tě."šeptl. ,,Já tebe taky."dala jsem mu dlouhý polibek.
Chytli jsme se ruku v ruce a šli se projít.
Ale je tu jedna otázka... Kdo byl to neznámé číslo co mi psalo?!
--------
No kdo to byl?😊😵
Omlouvám se, že je část tak krátká, ale delší už o velikonočních prázdninách nebude.😞 Zase po Velikonocích😘
Krásné Velikonoce😍😘
Kikinka2005❤
ČTEŠ
My Half Brother
FanfictionJe adoptována milující rodinou. Opuštěna přítelem, kterého milovala. Nevlastního bratra nemůže ani vidět. Je to pro ní největší děvkař světa. Má z něj respekt. ------- Je syn rodiny, která jí adoptovala. Nelíbí se mu, že si jí adoptovali. Nebere j...