Ty hajzle

243 20 31
                                    

Cameron
Seděl jsem na lavičce, hlavu ve dlaní a přemýšlel jsem. Kam by jí tak mohl odvést?

Odemkl jsem mobil a najel na galerii. Našel jsem fotku s mojí bývalou... Umřela...Byla krásná!(media) Miloval jsem jí strašně moc! Ale Feth taky...

Pomalu jsem se zvednul a šel k autu.

Jel jsem domů a tam mě čekalo nemilé překvapení! Můj dům celý hořel... ,,Kurva!"zařval jsem. Najednou mi pípla SMSka od neznámého čísla.

Snad se líbí...:*

Tohle by Justin nenapsal! V tomhle bude určitě ještě někdo!

Nasedl jsem do auta a jel na basketbalový hřiště. Přijel jsem a myslel jsem že se zbláznim! Stál tam ten hajzl a dával Feth facky!

,,Ty hajzle...!!!"zakřičel jsem a skočil po něm. Mlátil jsem ho hlava nehlava! Bránil se! Hajzl jeden! Ale byl jsem vždycky silnější a dnešek nebyl výjimkou. ,,Ještě jednou na ní šáhneš a zhebneš v pekle!"vykřičel jsem se mu do toho jeho odporného ksichtu!

Jak ta největší troska utek! Teď jsem za ním neběžel, ale šel k Feth. Seděla svázaná na židli a byla v bezvědomí?! Cože?!

Okamžitě jsem jí vzal do náruče a běžel k autu. Opatrně jsem jí položil na zadní sedačku a šel si sednout dopředu. Dupl jsem na plyn a jel do nemocnice. Jel jsem strašně, ale fakt strašně rychle!

Když jsem tam konečně dojel tak jsem jí opatrně vzal a 'běžel' do tý zkurvený nemocnice.

,,Doktora!"zařval jsem a hned přiběhlo několik doktorů a začali Feth dávat na vozítko.

,,Co se slečně stalo?"zeptala se mě menší, pohledná doktorka. ,,No..ehm...jeden kluk...on...on jí unes a já nevím co víc s ní dělal...Viděl jsem jen jak jí dává facku a ona upadla do bezvědomí nic víc..."sestřička koukala s otevřenou pusou. Něco si zapsala a spustila:,,Toto musí vyšetřit policie...Víte jak se jmenoval ten kluk?"zvedla obočí a upřela na mě pohled. ,,Justin Bieber."jak se mi jeho jméno hnusí. ,,Dobrá, já zavolám policii, chvíli počkejte prosím."přikývl jsem a ona odešla.

Sedl jsem si na židli a koukal do blba.

Za chvilku mi pípla zpráva. Byla od neznámého čísla.

Policii do toho netahej nebo to tvoje holčička nepřežije..:**

Koukal jsem do mobilu jak debil.

Po chvíli mě vyrušila sestřička že tam mám jít, protože je tu ta policie.

Sedl jsem si na nějakou židli a přede mnou seděl policajt.

Teda myslel jsem, že je to policajt. Ale když se ten dotyčný otočil, myslel jsem že mám halucinace!

Byl to...
-&-&-&-&-&
Kdo to asi bude?😊

cenu tento příběh psát?😕
Pokud si myslíš že ano, tak mi napiš nějaký pěkný komentář, budu moc ráda.😇😇

Kikinka2005

My Half BrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat