Justin se tam dravě líbal se Sam, divim se že jí na místě nepřetáh! ,,Jo tak ty si to s nim vyřídíš?! Asi jsme se pochopili každá jinak." rychle se od sebe odtáhli a koukali na mě. Sam vyděšeně a Justin pobaveně. ,,Feth promiň... Já...já.." já jsem ale kráva!,,Co ty? Používáš mě jako záminku aby ses tady mohla vyspat s nim!?" já už na to nemám. ,,To není pravda! Vrhnul se na mě!"viděla jsem jak se Justin snaží nesmát. ,,Jasně... Hale já jdu, jo? Nechám vás tu o samotě, papa."ironie mi sršela z pusy a já se slzama v očích utekla do pokoje.
Proč? Proč ona? Když já jí měla tak ráda!?
Samantha
Hned jak mi Feth řekla kde je běžela jsem za ním! Hajzl jeden!
Otevřela jsem rychle dveře a viděla jak je na mobilu. Je sexy. Bože prober se!
,,Čau kočko, co potřebuješ?"řekl sexy hláskem. ,,Já už ani nevím."co to tu melu?,,Tak já zkusim hádat."řek a šel ke mě, začal mě dravě líbat dokuď nepřišla Feth a já jsem v prdeli!
Justin
Ta Sam, nebo jak se jmenuje odešla a já se šel připravit na tu party. Gel na vlasy, černé tílko, ryfle a můžu jít.
Vycházel jsem z pokoje a potkal mámu (Pattie) jak jde s nákupem domu.
,,Uka, pomůžu ti."šel jsem k ní. ,,Ne! Ty se půjdeš omluvit Feth! Chudák! A padej!"ani náhodou. ,,Ne! Jdu na party nemám na ní čas."nebudu si kazit zábavu. ,,Ani náhodou! Na žádnou party nejdeš! Padej do pokoje a ať tě do večera nevidím!"grrrr.
Odešel jsem do pokoje a napsal Rianovi.
Já: Hale bro, nemůžu na tu party.
Rian: Děláš si prdel? Proč? Víš jaký tam budou kočky?
Já: Vim, něco mi do toho vlezlo.
Rian: Bieber, Bieber.
Seru na něj! Ano, je to můj nejlepší kámoš, ale nemusím mu říkat úplně všechno. Co budu dělat? Hmmm...zajímavá otázka. No nic, jdu na fb.
Samantha
,,Feth? Feth otevři prosím!"bouchala jsem na dveře od jejího pokoje, ale nic. Ani neodpovídá. ,,Dobrá, tak ti to řeknu přes dveře. Víš o mojí minulosti víc než ostatní....nechtěla jsem, ale prostě to nešlo! Feth...mám tě strašně ráda, nechci abychom se kvůli tomu kreténovi hádaly. Prosím..."ano, brečím. ,,Jdi pryč." slyšela jsem zlomený hlas Feth. ,,Jak chceš."zvedla jsem se a šla domu.Feth
Já vůbec nevím co mám dělat. ,,Feth? Feth zlatíčko tady Pattie, viděla jsem jak Sam odchází, děje se něco?"ne asi. ,,Nene, v pohodě." snažila jsem se znít klidně. ,,Až budeš chtít tak přijď za mnou a popovídáme si, ano?" potřebuju někoho jiného než ty s kterýma tady žiju! ,,Mě je to jedno."řekla jsem a slyšela povzdechnutí a kroky pryč.
Proč zrovna Sam mě musela zradit nejvíc? Proč? Proč ona?
Už tady dýl nebudu, zítra odcházim z tohodle baráku.
-------------
Ouuu, ouuu, trochu se nám to zvrtlo.💔
Tuhle část věnuju úžasné, dokonalé malapastika123, moc ti děkuju za podporu. Jsem ráda že tě příběh baví.💋💋💋
Kikinka2005❤
ČTEŠ
My Half Brother
FanficJe adoptována milující rodinou. Opuštěna přítelem, kterého milovala. Nevlastního bratra nemůže ani vidět. Je to pro ní největší děvkař světa. Má z něj respekt. ------- Je syn rodiny, která jí adoptovala. Nelíbí se mu, že si jí adoptovali. Nebere j...