Cože si mu udělal?

230 26 10
                                    

Pomalu jsem otevřela oči a koukla na místo vedle sebe. Bylo prázdné. Rychle jsem se zvedla a Cam nikde! Prudce jsem vstala z postele a rychle běžela dolu.

Nikde nikdo! Mobil... Vytočila jsem Camovo číslo a čekala... Crr...crr...,,Ano lásko?"ozvalo se a já si oddychla. ,,Kde jsi?" řekla jsem smutně. ,,Musím si něco zařídit, pak zavolám/Ty zmrde/..." píp píp. Fajn takže cizí hlas řek Camovi ty zmrde a pak se to vyplo... Skvělý! Rychle jsem vyběhla ty schody zase nahoru a rovnou ke skříni. Vytáhla jsem si co jsem viděla. Takže jsem na sobě nakonec měla černý legíny, červené proužkované tričko a lehkou mikinu.

Zalezla jsem do koupelny a nanesla lehký make-up. Vlasy jsem si dala do takovýho toho ''drdolu" a seběhla do chodby pro černo-bílé nike tenisky. Do obyčejného černého vaku jsem si dala mobil, peněženku a kapesníky. Vyběhla jsem ven a přemýšlela kde by mohl být.!

Posilka...bar..Aa! Basket. Přece každou sobotu hraje basket! Tak vzhůru na hřiště!

Trochu jsem přidala a šla na hřiště.

Když jsem tam došla zrovna od tam tud jela sanitka. Přiběhla jsem ke Camovi a začala vyšilovat. ,,Co se to tu děje?! Jsi v pořádku?"všimla jsem si jeho roztrhnutého obočí a monokla pod okem. ,,Popral jsem se." řekl úplně v klidu, ale já v klidu rozhodně nebyla! ,,S kým?"štěkla jsem. Pomalu jsem mu přejela po obočí a on sykl. ,,S nikým."odštěkl.,,Kurva s kým? Musíš do nemocnice a já chci vědět kdo ti to udělal?!"řvala jsem na něj. ,,Nemusím do nemocnice! A neser se do toho!" vyjel na mě a mě se chtělo brečet. Takovýhle na mě nikdy nebyl. ,,Fajn, nazdar."otočila jsem se a utekla. ,,Feth! Feth zastav!"rozutekla jsem se ještě víc, ale mohutná ruka mě stáhla zpátky. ,,Promiň."řekl Cam a políbil mě. Nejdřív jsem nespolupracovala, ale pak ano. ,,Řekni mi s kým si se rval."řekla jsem v klidu. ,,S...Justinem."zašeptal to, ale já ho moc dobře slyšela. ,,Aaa..Co se stalo?"sedli jsme si na lavičku a on začal vyprávět. ,,Přišel jsem na hřiště jako každou sobotu. Párkrát jsem si hodil na koš a čekal než přijde ten debil. Když přišel hned jsem se po něm vrhnul a začal ho být. Bránil se. A taky se ptal za co. Když jsem mu řekl že za tebe tak vyvalil oči a já mu dal poslední ránu. Potom omdlel."dokončil svůj monolog. ,,Cože si mu to udělal? Si ho mohl umlátit!"řvala jsem na Cama. ,,Nedělej že je ti ho líto!"štěkl po mě. ,,Jo je!"ani nevím proč jsem to řekla. ,,Fajn tak čau!"štěkl Cam uraženě a odešel.

Půjdu se asi podívat do nemocnice za Jussem.
Mám•nemám?
---&&&---

Ahojky, jsem mu po dlouhý době s částí. Omlouvám se za takovou dlouhou neaktivitu,  ale mám toho teď hodně, prosím pochopte.😞😊

Tak, /nemá?👍👎💞

Kikinka2005💌

My Half BrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat