Jsem doma a mám dilema. Mám mu to ukázat nebo ne? Je to strašně těžký. Vím, že je to moje rozhodnutí, ale potřebuju pomoc. Napíšu Samanťhe.
Já: Ahoj Sam, nechtěla by ses zastavit?👍
Sam💗: Moc ráda, za půl hodiny jsem u tebe kočko.💋
Já: Oki.❤
Takže...notebook nabitej, pití a jídlo donesu...to by mělo být vše. Sešla jsem dolu do kuchyně a vzala: pizzu,smoothie, colu a meloun. Ano,naše kombinace jsou prostě skvělé. Ach ta ironie.
Vše jsem odnesla do pokoje a čekala na ten blbej zvonek.
Konečně. Zvonek se rozezněl a já vylítla z pokoje.
Otevřela jsem dveře, ale Sam tam nebyla! Byla to nějaká blondýnka.
,,Ahoj, kdo jsi? Co potřebuješ?" zeptala jsem se mile. ,,To ti může bejt u prdele kdo jsem, co potřebuju? To ti může bejt taky u prdele. Chci jenom vědět kde je Justin."wau, ta je teda příjemná.
,,Justine?!"zařvala jsem a dolů přilítl Justin.,,Ano zlato?" ehm...co? Zlato? ,,Máš tu návštěvu."řekla jsem a viděla jak za tou blondýnou jde Sam. ,,A já mám taky návštěvu."řekla jsem a zatáhla Sam dovnitř. Vyběhla jsem s ní do pokoje a ty dva nechala samotný.
Justin
Stála tam Hinne. Je to děvka se kterou jsem spal a ona si myslí že z toho bude něco víc. Jak naivní.
,,Co chceš?"řekl jsem hnusně. ,,Jo tak zlato, už ti nejsem dost dobrá?!"měl jsem co dělat abych nevybuchnul smíchy, protože si myslí jak ji miluju. Dobrej vtip. ,,Hale, nechci tě nikdy si mě nezajímala, chtěl jsem tě jenom dostat do postele a to se povedlo, tak baj baj."řekl jsem ironicky. ,,Debile! Kreténe!"začala hystericky řvát a s brekem utekla. Pohoda. Na tohle jsem zvyklej.
Zajímalo by mě co dělá Feth. Vím že se to nemá, ale jdu si poslechnout jejich rozhovor.
,,Nevím co mám dělat, testy mám a vyšly na Justina, ale je teď na mě hodný a já si nejsem jistá." řekla Feth, poznal jsem její hlas. ,,Kočko, znásilnil tě a teď za to musí pikat."jestli myslí mě jsem v píči.,,Ale on to udělal když byl opilej!"trochu zvýšila hlas. ,,Noa? Je to kretén! Vyser se na něj!"zakřičela ta Sam, nebo jak se jmenuje. ,,To nejde...oblíbila jsem si ho."řekla ubrečeně. Počkat co? Ona mě má ráda? Vážně? Wau. ,,Feth vzchop se! Je to debil a ty to víš! Tak přestaň všem odpouštět! Pamatuješ Davida? Ne? Tak neudělej zase takovou chybu." aha, to není dobrý. ,,Dokud se nevzpamatuješ, čau." řekla Sam a já úplně zapomněl že stojím u dveří.
Sam je otevřela a já vpadl Feth do pokoje. ,,Ještě nás odposlouchává, skvělý."řekla Sam ironicky a odešla.
Feth
Sam odešla a já tam zůstala s Justinem. ,,Je to pravda? Znásilnil jsem tě?"řekl Justin smutně a koukal mi do očí. Co mu mám kurva říct?Ano znásilnil. Ne jen si blbě slyšel. Já nevím!
--------
Je to na vás, ano ne?💪👀Líbilo?💝💝
Kikinka2005❤
ČTEŠ
My Half Brother
FanfikceJe adoptována milující rodinou. Opuštěna přítelem, kterého milovala. Nevlastního bratra nemůže ani vidět. Je to pro ní největší děvkař světa. Má z něj respekt. ------- Je syn rodiny, která jí adoptovala. Nelíbí se mu, že si jí adoptovali. Nebere j...