Eu- VALI?
Vali- Ho ma ca nu va fac nimic! Doar l-am găsit la unu din oameni!
Observam ca a venit ambulanta asa ca ne urcam în ea.
Peste 3 ore...
Doctorul- Ne pare rău,dar Nick a murit!!!
Eu-CE???? Nu,nu se poate!!!
Mama- CE???? Puiul meu!!! Gata,gata Sofia!
Eu plângeam și nu ma mai opream!!! Cum??? De ce mie???
Ne lasă să mergem pe rand la Nick și eu intru prima.
Eu- Nick! Cum ne-ai lăsat? De ce? De ce ma lași? Vino înapoi!!!!! Cum????? Vino pentru sora ta de 5 ani,mama ta,tatăl tău! Și pentru mine! Cu ajutorul tău nu știu cine mai sunt! Tocilară sau Rebelă?
Haide Nick! Ne-ai lăsat asa? O să-i omor pe acei oameni cu mana mea!!!!! Sa nu uiți!! Poate nu am zis des sau nu am zis deloc,dar TE IUBESC NICK!!!
Zic și plec!!! Nu cred!!! Cum a putut??? De ce m-a lăsat????
Pov Vali...
Wow!!!! Nu cred!!! Ma duc înspre salon și intru încet!
Eu- Hei boss! Am o este buna și una proasta! Cea buna e ca Sofia te iubește și cea proasta ca Anna a dispărut!! Da frate știu ca nu ma auzi și nu asta fac bărbații, dar....VIN-O CA SA MAI DAM PETRECERI FRATE!!!!! Nu ma auzi, nu??? Atunci...ce sa mai...pa pa boss! Sper ca e mai bine acolo față de aici!
Ies și o i-au direct pe Sofia în brate care plângea continu!!!
Eu- GATA, gata! Gândește-te ca poate îi este mai bine! Crede-mă! A fost un om bun și încă e în inimile noastre! Nu îl uitam și stam cu gândul doar la el! Gata nu mai plange fiind ca nu ai de ce! Poate puțin! Dar uite! Poate îi este mai bine acolo ok? Stai liniștită! Cred ca e îngerul tău! El te apară de tot răul! Și aici! Și acolo!
Sofia- D-dar n-nu v-reau s-sa f-fie a-acolo!
Eu- Poate ca asa a fost sa fie! Stai liniștită!! Acasă o sa îti zic tot de el!
Sofia- CE anume?
Eu- Daca ma terorizezi jur ca nu îți mai zic!
După ce o anunțăm pe mama ca noi plecam ne urcam în mașină și ajungem acasă în maxim 10 minute.
Pov Sofia...
Intram în casa,iar Vali face ciocolata calda.
Se așează lângă mine și îmi pune pătură pe spate!
Vali- Deci...Nick este un om superb! La scoala mereu încerca să arate partea rea pentru a se apară și pentru a își apară surorile! Tatăl lui are un sediu de lupte. Acolo se antrena mereu! Recent a aflat ca tatăl lui avea o trupa care apară tara sau ma rog....Nick s-a rugat de el o grămadă, dar nu la lăsat. Într-o zi în care sora lui ,Anna a dispărut din cauza ca s-a certat cu mama ei. Atunci a plecat cu niște tipi. Nick s-a luptat mult cu ei. Cand s-o împuște pe Anna Nick a sărit în fața ei. Tocmai atunci ajunsese și tatăl ei. El a căzut și Anna a plecat cu tipi, asa au pierdut-o. Au cautat-o pana a găsit-o Nick la acea școala. Asa ma rog. De aicea ști! Și l-a băgat în trupa când a văzut ce curajos e. Au aflat ca sunt în lupta cu un om ,iar acel om era contra lor. Trupa lui era cea mai rea. Omora oameni nevinovați numai chesti oribile. Și au ajuns în lupta ca sa îi oprească. Iar acel om era.....Hey!!! Sper sa va placa capitolul!! Îmi pare asa rău că Nick a murit!!!! Ohhh! E lasă trec eu peste😂❤
CITEȘTI
Tocilară sau Rebelă?
RomanceO fata pe nume Sofia care se va muta la alt liceu! Acolo se va întâlni cu cele 3 enervante! Oare el îi va tine partea? Oare ea se va schimba?