Capitolul 33

1.1K 43 0
                                    

Doctorul-Sofia a dispărut.
Eu- CE? Când?
Doctorul- Ne pare rău!  Acum câteva minute am intrat în sala ei și nu mai era.
Eu- NU! Mulțumim! La revedere!
Ies din spital și ma îndrept spre mașină. Ma îndrept spre fosta casa a Sofiei. Cand ajung vad lumina stinsa în casa.
Intru încet ,iar după vad negru....
Pov Gaba...
Ma îndrept spre fosta casa a Sofiei. Trebuie sa o găsesc. Am renunțat a mai fi șefa a unei trupe. Nu vreau sa afle ce i-am făcut. Cu toată zarva aia și împușcatu. Ma rog...
Intru încet alături de Andrei în casa iar după simțim doua mâini care ne ating. După vedem negru....
Pov Nick...
Sunt pus în patul din camera Sofiei. Ii simt parfumul care îl avea ea mereu. Acel parfum. Ea! E aici! Sigur e aici!
Ma ridic și greu ma pot tine pe picioare. Ma uit pe balcon ,dar nimic,ma uit sub pat,dar nimic,ma uit în baie ,dar nimic. Unde e???? Aud un scârțâit și îmi dau seama ca usa s-a deschis. Pe ea a intrat ,Kira?
Eu- CE cauți aici?
Kira- Ar fi bine sa te porți frumos dacă vrei ca iubita ta sa trăiască!
Eu- CE?  Unde e Sofia?!!?!
Kira- Daca ma asculți totul va fi bine!
Eu-Bine! 
Kira- Daca îți omori trupa va trai Sofia. Dacă nu îți omori trupa o sa moara Sofia. Și dacă nu faci nici una. O sa moara toți,iar tu vei fi chinuit pana vei muri singur sau ma vei ruga sa te omor!
Eu- Nenorocit-O!!!
Kira- A si după  ce alegi trebuie sa faci 3 meciuri de box pentru a trai. De exemplu o alegi pe Sofia trebuie sa faci 3 meciuri de box ca sa trăiască dacă nu le câștigi o sa moara.
Eu- Alta alegere?
Kira- Nup!
Eu- Accept!
Kira- Vezi ca ești cuminte. Hai sa o vezi pe Sofia.
Ridica laptopul și mi-o arata pe Sofia. Nu cred!!!!
Iubit mea o sa te ajut!!!
Sofia era...

Hey!!! Va pwp!!! Sper sa va placa capitolul!!!❤❤💋💋

Tocilară sau Rebelă?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum