Capitolul 39

967 41 0
                                    

Eu- Nickolas! 
Nick- Sofia!
Eu- CE faci pe aici?
Nick- AM plecat la o săptămână după ce ai plecat tu fiind ca sunt șeful unei trupe.
Eu-interesant.
Nick- Dap....
Eu- M-AI vorbit pa!
Zic și trec pe lângă el. Nu am chef acum de amintirile neplăcute.
Ajung în casa și merg sa îmi fac un dus. După vad ca ma suna șeful.  Da sunt șefa și m-ai e un șef!  Dar partea cea mai wow e ca nu îl cunosc.
Eu- Da șefu?
Sefu- Ai mare grija vad ca Kira alături de trupa ei au făcut o vizita.
Eu- CE?
Sefu- Da!
Eu- Avem nevoie de un plan. Cred ca e timpul sa va arătați!
Sefu- Crede-mă! Nu e timpul. O sa îti trimit 2 copii extraordinari. Sigur o să-ți placa.
Dar nu m-ai apuc sa raspund fiind ca ma simt ametina.  Ma întorc și vad negru...
Pov Nick...
NU cred!  Ea a fost! Cat dor mi-a fost de ea. Știu!  Am fost un prost! Nu trebuia sa dau vina pe ea. Sper sa termin războiul ala tâmpit.
Ma îndrept spre baza Kirei și intru încet. Intra și oamenii mei, iar când ii vedem rămân masca. O ținea.
Kira- Viata ta! Sau a ei!!! Atât vreau sa aud!
Eu- KIRA asta e un război!  Nu am vorbit sa luam persoane drage!
Kira- Taci!!! Răspunde!!!
Eu- Kira!!!
Kira- Taci!! Dacă nu ....fata moarte! Ce alegi?
Tocmai după despărțire? Eu am o trupa și nu o las.
Eu- O sa aleg....

Hey!!! Sper sa va placa acest capitol! Va pwp!❤💋

Tocilară sau Rebelă?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum