Capitolul 20

1.7K 69 0
                                    

Anna- Deci..eu sunt șefa acestei trupe! A trebuit sa adun informații despre tine și familia ta ca sa va omor! Nu am putut sa te omor pe tine din cauza lu' frate'miu ,dar când l-am omorât m-am pregătit pentru tine!
Eu- Dar Anna tu..
Anna- Eu eram asa bună cu tine? Știu!  Doar fiind ca asa trebuia! Nu însemna că vroiam!
Eu- Niciodată nu o sa mai am încredere în tine!
Anna- Ohhh din păcate nu o sa prin ziua aia fiind ca o sa ajungi ca și familia ta și Nick! O ratata,tocilara ,MOARTA!
Eu- GATA!
Zic și cu astea sar pe ea! O ghiufulesc și scoate la mine pușca. O scot și eu și observ ca ceilalți se lupta cu trupa!
Gaba- SOFIA!!!!
Eu- Gaba!
Și asa ajung pe jos din cauza Annei!
Eu- Oh ai sa vezi tu!
Anna- HAI păpușă!
O împing si încep sa o împușc! Dar nai ma pe cine! Ma uit la geamul de unde a strigat Gaba și observ ca nu mai e! Ce se petrece aici?
Unu din trupa se găsește sa ma ridica și asa draga Anna începe sa dea cu pumni și picioarele în mine!
Anna- Și acum? Ce îmi mai faci?
Dar după un minut e căzută pe jos din cauza Gabei! Wow! Nu știam ca bate asa bine!
Gaba- Mai făi ceva și jur ca nu o sa mai prinzi ziua de mâine!  Acum mars!!
Nu știu cum face, dar tipul ala ma lasă!  Ma duc la ai mei sa îi ajut,dar ghici ce...NU am scapat de ea!
Eu- Gaba! Hai!
Și asa sărim pe ea cu pumni și picioarele pana suntem ridicate de 4 tipi! 2 la mine și 2 la Gaba!
O haide!!!
Anna- Uite! Baga ceva la mintea aia! Voi sunteți niște ratate! Habar nu aveți ce înseamnă aia viata! Voi ați trăit numai cu cartea în mana! Dar eu am știut sa ma lupt și asa va pot omora! Asa ca stati la un loc!!! Ați înțeles? 
Gaba- Da!
Eu- Da' cine ești tu?
Spun eu cu Gaba în același timp!
Anna- Vad ca ai o prietena cuminte ,dar tu ești o enervanta! Tu nu înțelegi ceva!  De fapt ok! Te pun sa alegi!
Eu- CE?
Anna- SA vina și aia!
Asa îmi aduce și familia!
Anna- Ce îmi place când suferiți! Deci Sofia ai de ales!
Viata ta sau a lor???
Și arata înspre familia și prietena mea! Și Andrei? Ce Doamne? Ma rog!
Eu- Voi alege...

Hey! Va pwp! Oare ce va alege Sofia!❤❤

Tocilară sau Rebelă?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum