Capitolul 36

1.1K 36 0
                                    

Eu- Tata?
Tata- ha! Auziți!!! Asta crede ca sunt tăticul lui! Ce pui vrei la tata? Vino la tata!
Vrea sa îmi dea un pumn, dar ma apar. Ma i-a prin surprinderea și îmi da UN pumn în cap. Asa cad pe jos.
Pov Gaba....
Mergem încet în camera Sofiei și când intram vedem ca ea doarme.
Eu- Sofia!
Sofia- CE vreți ?Lăsați-mă!
Eu- Sofia nu am vrut sa te batem! Hai fiind ca te salvam.
Sofia- Cine mai e?
Andrei- Nick!
Sofia-Unde e?
Eu- hai! Îți zic pe drum!
Andrie o i-a stil mireasa și o urca in mașină.
Sofia- Ascult!
Eu- Deci..L-a obligat pe Nick sa aleagă viata familiei sau viata ta! Dacă alegea viata familia ei trăiau dacă pe a ta tu trăiai....ma rog. Acum e la un meci de box dacă îl câștiga trece m-ai departe trebuie sa joace 3 meciuri. Dacă nu câștiga va omoară și pe el îl chinuie pana o va ruga sau se va omora singur.
Sofia- ȘI UNDE E NICK???!!!!!!! MECI DE BOX???? CHIAR ACUM ÎNTORCI VOLANUL ALA NENOROCIT ȘI MA DUCI LA EL!!!!
Ahhh când se enervează nu e bine e!
Eu- Trebuie sa..
Sofia- TREBUIE SA ÎNTORCI VOLANUL ALA ,STIU!!
Andrei nu o baga în sema și asta nu o sa iasa bine.
Sofia- BINE!!!!
Asa se urca în poala lui și ma mir de nu am făcut accident. A întors volanul și... unde mergem???
Sofia- Daca nu îmi spuneți pe unde sa o i-au va rup capetele!
Eu- Vezi ce scrie pe foaia aia?
Sofia- Da!
Eu- Acolo! 
Andrie- De ce ii spui?
Eu- Andrei as face la fel dacă tu ai păți asa. Și ea când e nervoasa nu te m-ai înțelegi cu ea.
Andrei- Oh ...bine....
În 20 de minute ajungem și cred ca meciul s-a și terminat.
Intram ,dar obsevat ca defapt nu s-a terminat! M-am înșelat!
Pov Sofia...
Las ca o sa vadă ,Kira? Bine! Tot o omor!!
Aprope de ring observ ca Nick se lupta cu,tata? Nu are cum! Urc pe rig și ma duc în fata lui Nick! El rămâne blocat! Eu țin pistolul către tata. Ma doare asa tare sufletul!
Eu-TATA! TERMINA E FIUL TĂU!
Tata- Ha ha ha! V-ați găsit acum toți sa visați???
Eu- TATA!
Iar după observ cipul!  Nu era tata!
Eu- MA crezi asa proasta? Cine naiba ești?
Tata- tăticul tău!
Eu- GATA cu gluma! Ma duc pe mana lui și îl i-au cu toată forță!  Ii scot cipul și când vad cine e rămân masca.
Eu- Dylan?
Dylan- nu tăticu tău!!
Îi trag o palma peste fata și un picior în burta!
Eu- KIRA!!! RĂZBOI!!!!
Toți rămân masca. Niciodată nu trebuie sa zici război dacă nu ești seful trupei. Deci o sa am de plătit.
Kira- Da....sa o crezi tu!
Zice și 2 tipi ma i-au pe sus! Dar nu durează mult fiind ca la usa Nick ii i-a pe amândoi!
Eu- DECLAR RĂZBOI, KIRA!
Kira- Asa sa fie! Care câștigă i-a tot și omoară tot ce a rămas din cealaltă echipa! Ok?
Eu- OK!
Zic și ies nu nervi la maxim! Nu l-am m-ai salutat pe Nick..nimic! Acum trebuie doar la război sa ma gândesc.
Cand ajungem acasă rămânem masca. În casa.....

Hey!! Va pwp!! Sper sa va placa capitolul!!💋

Tocilară sau Rebelă?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum