Cei care o băteau pe Sofia erau Gaba si Andrei?
Eu- NU are cum! Ce le-ai făcut?
Kira- EU nimic. Ce și-au făcut ei?
Eu- Asta nu are niciun sens!
Kira- SA sti ca are!
Zice și iese.
Eu- DUTE naiba!!! Zic încet.
Ma pun în pat și adorm....
A doua zi...
Ma trezesc și ma uit în oglinda. Azi va trebuie sa joc primul meci de box după ce aleg familia sau Sofia?
Doamne ce greu e. Dar....am un plan. Ies din camera încet și ma îndrept spre living. Acolo îi văd pe Gaba și Andrei.
Eu- Bună dimineața!
Gaba- Nick! Pe tine te cautam! Ce ai văzut pe camere nu e real!
Eu- Atunci? Ți-ai bătut prietena!
Andrei- Măcar ascultă-ne!
Eu- NU! Ați distrus-o!
Gaba- Suntem noi! Nu îi am face asta! Putem sa îți explicam?
Eu- 50 de secunde la dispoziție.
Gaba- Kira ne-a spus ca dacă nu o batem o omoară. Dacă ai văzut pe camera noi doar plângeam.
Eu- Stop! Vreau sa facem un plan.
Gaba-ZI!
După ce vorbim de plan toți suntem deacord și mergem sus. Eu ma pregătesc fiind ca trebuie sa ma antrenez. Ajung în subsol unde vad totul e perfect. Încep sa ma antrenez în liniște pana apare Kira.
Kira- Joci foarte bine. Sper sa îl învingi pe fratele meu! Îl cheamă Dylan!
Atunci îmi amintesc cum Sofia zicea ca Luck avea un prieten Dylan. Stai nu m-ai înțeleg! Sofia îmi zicea ca o apară de Kira.
Eu- Dylan?
Kira- Da prietenul lui Luck. Mereu a fost un prefăcut! Îl moștenesc pe el. Doar vroiam sa aflam informații despre voi! Și sa sti ca Luck e un nenorocit! 2 prefăcuți!
Dylan i-a făcut rau Sofiei. Dylan a călcat-o cu mașina,Dylan i-a omorât părinții,Dylan v-a despărțit!!!Eu- Nenorocit-O!!!!!! Doi tâmpiți!!! O sa o plătiți!!!!!
Kira- Pffff...
Zice și din spatele ei iese Luck.
Luck- De data asta nu am cip. De data asta e real. A fost o înscenare! Fraiere!
Eu- E sora ta! Ce ți-a făcut?
Luck- Nu crezi ca pui cam multe întrebări?
Kira- Acum treci și antremeaza- te! P.S meciul asta e obligatoriu după el îmi spui ce alegi.
Zice și ies din camera. Ce le-a făcut ea lor???
După o ora ma duc în camera și ma îmbrac. Te voi salva Sofia!!!
Kira- HAI!!!!
Cobor și vad ca Gaba și Andrei se țin de plan.
Cand urc pe ring aștept sa urce și celalalt. Cand urca și vad rămân masca. Trebuia sa ma lupt cu....
CITEȘTI
Tocilară sau Rebelă?
RomanceO fata pe nume Sofia care se va muta la alt liceu! Acolo se va întâlni cu cele 3 enervante! Oare el îi va tine partea? Oare ea se va schimba?