POV Sofia...
Stau pe patul asta de spital și ma plictisesc groaznic....NU m-ai înțeleg nimic. Ce cauta aici? Unde e Nick?
Ahhh! Abia aștept sa ma întâlnesc cu Gaba sau Andrei sau Nick.
Pe ușa intra Gaba cu Andrei. De ce arata asa?Gaba- Bună Sofia!
Eu- CE aveți? De ce arătai asa?
Andrei- E poveste lunga.
Eu- Aștept!
Gaba- Crede-mă! Nu vrei sa sti!
Eu- BA da!!!
Andrei- O sa îti zicem puțin. Tu de fapt ai 20 de ani. Ai o trupa și ai pelcat în alta tara după ce Nick a dat vina pe tine. Te-ai întâlnit cu noi și....deja m-am plictisit.
Gaba- O să-ți spunem acasă tot.
Eu- De ce nu îmi amintesc?
Andrie- Fiind ca ai pierdut 2 ani din viata ta.
Eu- Adică vrei sa spui ca nu știu nimic?
Nick- Exact!
Gaba și Andrei se întorc, dar se vede pe fata lor ura și dezgustul.
Gaba- Iesi imediat afara!Andrei- I-ai făcut prea mult rău.
Nick- AM venit doar pentru a va invita la nunta mea.
Eu- CE?
Nick- O drăguță! O sa afli tu. Zice și iese.
Eu- CE mama naibii se petrece?
Gaba și Andrei lasă capul în jos si nu mai zic nimic. Asta nu poate fi adevărat. Nick e al meu și o să-i arat eu tarfei care a făcut asta.
Peste o săptămână...
Stau pe canapea mâncând popcorn și uitându-mă la serialul meu preferat. Gaba și Andrei s-au dus sa își cumpere haine pentru nunta lui Nick. Eu nu vreau sa merg fiind ca alt fel as ciufulio pe Kira puțin. Da am aflat cate ceva,dar nu pot sa îmi amintesc. În săptămâna asta numai cu Gaba și Andrei am vorbit pentru a afla mult mai mult. Aud soneria și ma ridic. Cand deschid usa raman blocata. La usa mea stătea Nickolas.
Eu- CE vrei?
Nick- Uite!
Eu- Niciun "Uite"! Nu mai ai ce vorbi cu mine de acum! Uită-ma și sa ai casa de piatra!
Nick- TE rog ascultă-mă!
Eu- Minciuni? Nick ,ai venit la spital spunându-ne ca te vei căsătorii. Ce mai vrei de la mine? Nu ma mai interesează de tine. Din partea mea poți sa mori ca nu îmi mai pasa.
Nick- Înțeleg ca ești supărată ,dar nu știu de ce am zis asta,nu știu de ce am făcut asta.
Eu- Nici eu nu știu Nickolas!
Și asa ii închid usa. Ma întorc pe canapea pana simt cum îmi vibrează telefonul. Ce are lumea cu mine??
Convorbire telefonica...
Eu- Alo?
Gaba- Trebuie sa vi la sediu. Andrei e pe drum sa te ia.
Eu- CE? Nu!
Gaba- Avem nevoie de tine! Chiar dacă ai uitat anumite chestii știm ca poți rezolva problemele.
Ei- Chiar asa grav e?
Gaba- Nici nu ști!
Eu- Fie!
Convorbire telefonica închisă..
Ma duc sus și ma îmbrac cu un tricou negru care trece peste fund și niște colanți. Îmi i-au geanta și ies afara din casa. Îl vad pe Andrei ca vine cu o viteza mare. Cred ca e foarte grav.
Cand ajunge deschid portiera și urc.
Eu- Hei! Ce e asa grav?
Andrei- Știu ca nu îl mai suporți pe Nick ,dar l-am găsit mort lângă casa noastră.
Eu- CE? Și de ce mergem la sediu?
Andrei- Avem un doctor acolo ,iar el îl poate ajuta. Spitalul e prea departe și ar fi pierdut și mai mult sânge.
Eu- De ce eu,Andrei?
Andrei- De ce tu,ce?
Eu- De ce am fost eu aleasa pentru destinul asta?
Andrei- Uite ,Sofia. Tu ți-ai creeat destinul asta. Trebuie să-l înfrunți și sunt sigur ca o sa o faci.
Eu- Mersi!
Heeey!!!! Încă un capitol. Cred ca o sa mai postez unul diseară și după nu prea știu...
Sper sa am timp în continuare sa scriu. Va pwp!❤❤❤
CITEȘTI
Tocilară sau Rebelă?
RomansaO fata pe nume Sofia care se va muta la alt liceu! Acolo se va întâlni cu cele 3 enervante! Oare el îi va tine partea? Oare ea se va schimba?