Capitolul 38

1.1K 42 0
                                    

Ma pregătesc pentru înmormântare. Astăzi este ultima zi aici.
Cobor si ma urc în mașină.  Merg și când ajung îl vad pe Nickolas. Ne uitam unul la altul ,dar nu zicem nimic.
Gaba- Sofia!
Eu-Gaba!
Ne luam în brate strans. Vine și Andrei și ma îmbrățișez și cu el.
După înmormântare îmi strâng lucrurile și ma duc spre mașină. Acolo erau Gaba,Andrei și Nickolas?
Gaba- Pa pa! O sa ne fie dor de tine!
Andrie- SA nu ne uiți!
Eu- Cum sa o fac?
Asa ne luam toți în brate!
Nick- Sofia!
Eu- Nickolas!
Nick- Îmi pare rău!
Eu- ȘI mie! Pentru ca se zice ca prima dragoste nu se uita niciodată!
Nickolas- Dap...
Eu- La revedere Nickolas! Sper sa câștigi războiul!  Sau găsești tu ceva! Doar ești cel mai deștept! 
Asa trec pe lângă el. Le fac cu mana și plec. Nu pot sa cred ca asta se întâmplă!  Viata mea va fi alta de acum!
Peste 2 ani...
Am 20 de ani! Sunt fericita aici!  E mult m-ai bine. Sunt șefa unei trupe. Am vorbit cu Gaba rar! Am o prietena foarte buna pe nume Sara. Ne înțelegem perfect!!!
Totul a început sa se îndrepte de când sunt aici! Acum vin din centru. Aprope de casa vad un parc.  E o persoana cunoscuta, dar nu o bag în sema. Mai mergem putin și ma uit în spate.  Persoana aceea ma urmarea.
Încep sa fug,iar aceasta persoana face la fel ca mine. Tocmai când sunt aprope de casa dau peste o persoana. Trag mult aer în piept. Acea persoana era....

Hey!! Va pwp! Știu scurt ,dar am păstrat partea buna pentru ce va urma!❤❤💋💋

Tocilară sau Rebelă?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum