Capitolul 34

1.2K 40 0
                                    

Sofia era legata de pat și bătută măr.
Eu- Nenorocit-O!!!
Kira- Dar cine a zis ca sunt numai eu???
Eu- Daca nu zici îți rup capu!
Kira- Nu! Te m-ai las în suspans. Și dacă cumva încerci sa dai în mine sau ceva ,orice..îți distrug iubita și familia! Și crede-mă! Am destui oameni!  Pa pa Nicki!
Ma pun în pat cu capul în palme și încep sa ma gândesc. Ma uit pe pereți și observ camerele de filmat. Sa o creadă ea ca e asa deșteaptă! Ma gândesc ce oameni m-ai sunt pe aici? Stai!  Știu ca nu e timpu' ...da'....dacă Vali a murit și Luck l-a jucat pe el ...însemna că Sofia s-a sărutat cu Luck??? Yac!!! Frate! Ma rog!!!!! Ce gânduri tâmpite!!! Ce ma fac? Acum trebuie sa ma bat! Ahhh! Trebuie sa reușesc eu! 
Kira- VEZI CA POȚI SA TE ANTRENEZI LA SUBSOL! MAINE LA 17:00 AI MECIUL DE BOX!!!
Zice de jos!
Ma uit la ceas și observ ca e 18:00. Ma întind și ma gândesc la ceva!
Kira- M-ai am o surpriza!!! O sa ți-o arat la 00:00! Și sa sti ca nu e o surpriza wow! Doar o sa îti arat câțiva din oameni mei! Pa pa Nicki!
Iese și eu m-ai am puțin sa îi rup gura aia enervanta!! Nervi îi am la maxim! Pune ea ceva la cale!
Adorm....dar nu durează mult ca ma și trezesc. Ma gândesc numai la Sofia. Cu toate gândurile mele tâmpite reușesc și eu într-un timp sa închid ochii ăștia ai mei.
Merg prin casa și intru în fosta camera a lui Luck. Acolo e Sofia. Se uita la mine cu o privire de ura. O privire rea. Orice ar fi nu era privire ei! Ce are? Vine și ma lipește de perete. Îmi da un sărut, iar după simt o durere în stomac.
Ma uit și vad ca Sofia a băgat un cuțit în mine. Ce are?
Eu-S- Sofia!
Sofia- Asta e pentru tot!
Zice ,iar eu cad pe jos. Ochii mi se închid  ușor, ușor.
Ma ridic în fund și observ ca ,cineva e în camera.
Kira- Ai visat urat?
EU- CAT e ceasul?
Kira- 00:30.
EU-DE ce nu mi-a trezit?
Kira- Dormi prea frumos. Acum hai sa vezi.
Ne uitam și o vad pe Sofia cum o băteau 2 persoane. Ma uit mai bine și rămân masca. Încep sa lacrimez. Cei care o băteau pe Sofia erau....

Hey!!! Va pwp!!! Cine credeți ca sunt cele 2 persoane??💋

Tocilară sau Rebelă?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum