Capitolul 14

2.1K 85 0
                                    

Eu- Cine?
Seful- Părinții tăi și fratele!! Ne pare rău, dar vei fi luata de casa de copii fiind ca nu ai pe nimeni și ești minora!
Eu- CE??? NU LUAȚI MANA DUPĂ MINE!!!!
Dar ce sa fac EU pe atâția!!!
Peste 1 săptămână...
De ce m-ați lăsat????
Aici e groaznic!!!
Vali- Hey!
Eu- Hei! 
Vali- Totul o sa fie bine! Îți promit!
Eu- NU Vali nu o sa fie!
Vali-BA da!
- Gata timpul!
Vali- Pa pa frumoas-o!
Eu- Pa pa!
E groaznic aici! M-am saturat!!!!
Acum stau si ma plimb prin școala!
Gaba- Sofia!
Eu- Gaba!
Femeia- Veți avea o familie noua!
Gaba- Am găsit eu una sper sa îți placa!!!
Ne urcam în mașină și orpim la o casa mare! Gaba a zis ca avea cheia și a deschuiat! Nu era nimeni acasa! Abia aștept sa vad cine e familia mea!
Gaba - Stau cu tine pana vine! Ok?
Eu- OK !!
Am stat și împreună! Am făcut parada modei! Am ras!  Ne am uitat la film! Am dansat! Am mâncat!  Dar tot ma gândeam la Nick! Nu pot sa cred ce ușor i-a fost sa ma uite! Anna a dispărut ca prin senin! Ce e asta?  De ce am eu numai rău??
Trebuie sa fac ceva! Neapărat! Nu o sa rămână nimic asa! Mai stau puțin și ma mai plictisesc! Când vine familia mea???? Mor!!!! Am început sa vorbesc cu Gaba și sa rad de ea și de Andrei!!! Ce viata frumoasa au!! Ma bucur pentru ei!
Am mai stat și m-am mai plictisit!! Asta deja devine enervant!!! Vreau sa fac ceva nebunesc!!! Ma plictisesc și  asta ma baga în pământ!!!!
Pana la urma auzim niște bătăi in usa!  Gaba se duce sa deschide și ma cheamă jos! Cobor încet, iar când ridic capul și vad cine e familia mea rămân blocata!
Familia mea e...

Hey! Va pwp!!!❤❤

Tocilară sau Rebelă?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum