"Çok sıcak..."
Jungkook üstündeki ince tişörtü söylenerek çıkardı ve sadece altındaki kısacık şortuyla kaldı. Güneş tam anlamıyla etrafı kavuracak cinstendi. Daha öğlen gelmese bile sıcaklık tüm yakıcılığıyla hissediliyordu.
Yanaklarını şişirerek serinlemek amacıyla ellerini yüzüne doğru sallamaya başladı. İzlediği tüm çizgifilmler bitmişti ve Jungkook fazlasıyla sıkılmıştı.
"Anne!"
Kendisinin olan mor puftan kalkıp mutfağa gitti. Dışarıdan esen hafif rüzgarla ohladı ve mikrodalganın önüne gidip parmak uçlarına yükselerek ilk önce annesinin ne yaptığına baktı. Beyaz çikolatalı kurabiye! Çok iyi!
"Söyle bebeğim?"
Rüzgarın estiği yere, bahçeye çıkan cam kapıya gitti ve sırtını yasladı. İşte bu vücudunun sıcaklığını biraz yatıştırmıştı.
"Şey, yemek yedikten sonra denize gitsek olur mu?"
Bayan Jeon mikrodalgadan gelen sesin ardından kurabiyeleri çıkarttı ve Jungkook'a kafa salladı.
"Olur tabii ki."
Jungkook kaşlarını kaldırdı ve azıcık üşümesiyle kollarını göğsüne sardı.
"Ama Taehyung da gelsin? Lütfen?"
"Hmm. Heeyoung'ı arayıp sorarım."
Sırtını cam kapıdan çekti ve ellerini çırparak annesinin bacağına küçük bir sarılma verdi. Annesi saçlarını karıştırdıktan sonra tezgahtaki hâlâ sıcak olan kurabiyelerden birini kaçırarak içeri koştu.
Yaklaşık yarım saat sonra Jungkook karnını doyurmuştu ve kurabiyelerin yarısını bitirmişti. Tişörtsüz gezdiği için şişen karnı çok rahatça görülüyordu ve bu aynı orantıyla şişen yanaklarıyla birlikte fazlasıyla sevilesi duruyordu.
"Aradın mı?"
Merakla göbeğini tutarak annesinin yanına tekrar gitti. Bayan Jeon uzun bir mırıltıyla karşılık verdi.
"Gelecek değil mi? Gelsin. Lütfen!"
"Uyanalı fazla olmamış ama gelmek istediğini söylemiş."
Jungkook tiz bir şekilde gülüp annesine kollarını uzattı. Bayan Jeon Jungkook'u kucağına aldı ve saçlarını bol bol öptü.
"O zaman ben şortumu giyeyim mi?"
Bayan Jeon kafasını sallayarak Jungkook'u yere indirdi. Kendisinin de Jungkook'un yaptığı dağınıklığı toplaması gerekiyordu. Ve tüm o kurabiye kırıntıları...
Jungkook odasına gitti ve en sevdiği kırmızı deniz şortunu hemen üzerine geçirdi. Şort dizinin fazla üstündeydi. Fakat bu sorun değildi çünkü Jungkook kısa şortları daha çok seviyordu.
Odasında biraz daha oyalandı ve kapının çalmasıyla olduğu yerde sıçradı.
"Oh! Taehyung geldi!"
Aşağıya koşa koşa indi ve annesi açmadan kapıyı açtı. Taehyung elini sakince salladı. Ağzının içinde 'merhaba' diyerek mırıldanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby // vkook
Fanfiction"Büyüdüğünde benimle evleneceğine söz verir misin, Taehyung?" küçük Taehyung + küçük Jungkook