Taehyung da eline çubukları alacağı sırada kapı açılmıştı. Bayan Jeon, Jungkook'un oyun evinin içinde iki çocuğu görünce elindeki tepsiyi şifonyere bıraktı ve gülümseyerek eğildi.
"Pudinglerinizi getirdim."
Jungkook elindeki çubukları bırakarak hızlıca iki kaseyi ve kaşıkları aldı. Taehyung'a verdikten sonra annesinin arkasına geçti ve teşekkür ederek poposundan iteklemeye başladı. Taehyungla oynuyordu o. Yalnız kalmak istiyordu.
"Hey hey hey, gideceğim Jungkook sakin ol."
Bayan Jeon oğlunun haline gülerken iyi eğlenceler diledi ve kapıdan çıktı. Jungkook annesi gittiğinde kapıyı örtüp tekrar eve girdi ve dudağını büzerek bekleyen Taehyung'a kocaman gülümsedi.
"Şimdi yiyebiliriz!"
Jungkook en sevdiği şeylerden biri olan pudingi hızlıca bitirdi ve kaseyi önünden çekti. Bu sırada Taehyung gözlerini hafifçe büyütmüştü. Ne kadar da hızlı yemişti öyle... acaba kendisinkinden verse mutlu olur muydu? Düşünürken elindeki kaşık çoktan Jungkook'a doğru gitmişti bile.
Jungkook kaşığa baktıktan sonra ağzını açtı ve Taehyung'ın ona yedirmesine izin verdi. Jungkook'un hoşuna gittiğini görünce geri kalan tüm pudingi yedirmişti.
Şu an bunu Jungkook'un en yakın arkadaşı Jimin görse büyük ihtimalle tüm oyuncak arabalarını Jungkook'un kafasına atıp ona küserdi. Kıskanç olmak bunu gerektirirdi çünkü.
"Neden sen yemedin ki?"
Jungkook Taehyung'ın önündeki kaseyi de kenara ittirdi. Yeni arkadaşına -karısına- biraz sırnaşmak istiyordu. Hadi ama, Taehyung gibi ultra sevimli bir köpekciğe kim sırnaşmak istemezdi? Jungkook elbette isterdi. Bu yüzden kollarını zayıf çocuğa -kendisi daha zayıftı- doladı.
"Bilmem... sana yedirmek istedim."
Taehyung da yavaşça kollarını doladı. Bu kadar çok yakınlığa alışık değildi, biraz tuhafına gidiyordu ama diğer yandan güzeldi de. Daha yeni tanışmışlardı, Jungkook ve onun sevgi yumaklığı olmasaydı belki 1 ayda bile bu kadar yakın olamazlardı.
"Bir dahakine ben yedireceğim."
Taehyung kafasını salladıktan sonra Jungkook daha sıkı sarılmış ve yanağını boyun girintisine yaslamıştı. Tamam. Ayıcığı yerine sarılacak birini bulmuştu. Bırakmazdı.
"Parfüm mü kullanıyorsun Taehyung?"
Sorduğunda Taehyung gözlerini kırpıştırdı. "I-ıh?"
"Çünkü burası çok güzel kokuyor."
Yanağını boynundan çekti ve yanağının yerini parmağının almasını sağladı. Gerçekten çok hafif ve bebeksi bir kokusu vardı. Taehyung sessiz kalmayı tercih etmişti. Jungkook parmağını aşağıya indirdi ve zayıf olsa bile var olan küçük göbeğe dokundu. Çok yumuşaktı.
"Jungkook!"
Taehyung huylanarak kendisini geri çekti. Karnından acayip derecede huylanıyordu.
"Karnın çok yumuşak!"
Jungkook kıkırdadı ve tekrar Taehyung'a yapıştı. Şimdiden onu fazlaca sevmişti ve gitmesini istemiyordu.
"Gerçekten mi?"
"Evet."
"Peki bu iyi mi?"
Jungkook dudaklarına sesli bir öpücük bıraktı ve kafasını hızlıca salladı.
"Evet karıcığım."
yazmak istediğim o kadar çok şey var ki...
yazarken ölüp gideceğim diye korkuyorum ama ;(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby // vkook
Fanfiction"Büyüdüğünde benimle evleneceğine söz verir misin, Taehyung?" küçük Taehyung + küçük Jungkook