14

37.2K 3.1K 3.5K
                                    

medyada hâlâ büyümemiş iki fetüs Taekook var
Taehyung fazla uke gözükmüyor mu?
ve
bölümde biraz smutımsı sahneler var, bekleyenler için iyi eğlenceler!


Taehyung 17
Jungkook 16

Yine bir basketbol dersinin sonuna doğru duş kabininden oflayarak çıktı Taehyung. Hızlıca kurulanmış ve kıyafetlerini giymişti. En nefret ettiği şeylerden biri okuldayken duş almak zorunda kalmasıydı ve bu cidden onun için eziyetten başka bir şey değildi. O kabinde tek başına çok rahatsız hissediyordu.

Dolabından havluyu alarak ıpıslak olan saçlarından akan su damlalarının ıslattığı boynunu kuruladı. Ardından saçlarındaki fazla suyu aldı. Kurutma makinesiyle uğraşmak istemiyordu çünkü oda zaten nemliydi ve onun sıcak havası isteyeceği son şeydi.

Yeni bir havlu çıkarttı ve saçlarını düzgünce kurulamaya başladı. Yüzü fazla soğuk sudan kızarmıştı. Daha fazla oyalanmamaya karar verdi ve tüm eşyalarını sırt çantasına tıkarak dolabını kilitledi. Son olarak da telefonunu cebine koymuştu ancak elini çekemeden titremişti. Kaşlarını kaldırıp telefonunun ekranına baktı ve çantasının kolunu sırtına asarak soyunma odasından yavaşça çıktı. Jungkook mesaj atmıştı.

"Sizin koridordaki tuvaletteyim."

"Çabuk gel."

Kaşlarını çattı ve etrafına bakındı. İçten bir şekilde bir sorunun olmamasını umuyordu. Dudaklarını ısırdı ve telefonunu tekrar cebine koydu. Merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başlamıştı. Lanet merdivenler onu nefes nefese bırakıyordu.

Son basamakları da çıktığında soluklanma fırsatını kendine tanımadan erkekler tuvaletine yönelmişti. İçeri hızlıca girdi ve mermere kalçalarını yaslamış bir biçimde kendisini bekleyen Jungkook'u gördü. Taehyung kapıyı kapadığında beklemeden boynuna atılmıştı.

"Jungkook?"

Küçük olan Taehyung'ın hızlıca kalkıp inen göğüsünün önünde daha sıkı sarıldı ve nemli saçlarına dokundu. Belli ki hiçbir sorun yoktu. Bu Taehyung'ın rahatça bir nefes bırakmasını sağlamıştı.

"Bir şey oldu sandım, salak..." Sakince sarılmasına karşılık verirken mırıldandı.

"Sadece özledim."

Jungkook az bir mesafe bırakarak geri çekildi ve Taehyung'ın yüzünde gözlerini gezdirdi. Kendi yüzünde sevimli bir suçluluk ifadesi vardı.

"Daha sabah birlikteydik."

"Yine de bu özlememe engel değil."

Taehyung dinmeye başlamış soluklarının arasından gülümsedi. Kalbi Jungkook yüzünden mi böylesine hızlı atıyordu yoksa merdivenlerin şokunu mu atlatamamıştı?

"Duş mu aldın?"

Jungkook ellerini Taehyung'ın tişörtünün içine sokup hâlâ suyun soğukluğunu koruyan beline dokunurken ve saçlarına bakarken sordu.

"Hmm." Taehyung kısa bir onaylama verdi ve belindeki sıcaklığa karşı dudaklarını ısırdı. İçeriye herhangi bir öğrencinin gelmesi şu anlık tek korkusuydu.

baby // vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin