(Hello,ismét! Ez a rész,tudom,hogy kissé uncsi lett,de kell ilyen is. A kövi már sokkal izgibb lesz! ;) Nem tudom,mi van ma velem,de elnézéseteket kérem.
UI:a sok szóismétlés miatt bocsánat!
Jó szórakozást,loves!♡)Harry szemszöge:
Hát ezen is túl vagyunk,Louis szakított Eleanorral. El se hiszem,hogy csak értem megtette. Egy 16 éves 'kisfiú' miatt. Pedig nálam ezerszer jobbat találhatna,a korát és a kinézetét is tekintve. Csak nézzenek rá,igazi Adonisz. Mostmár az én Adoniszom.
*Pár hét elteltével*
Boo Bear szinte minden nap elvitt a suliba,mikor nem kellett dolgoznia. A sport kocsiját minden srác megirigyelte,a lányok pedig szemrehányóan néztek rám,hogy összejöttem egy ilyen jó hapsival. Hát igen,szerencsésnek érzem magam. Louis egy csodálatos ember,a példaképemmé vált. Nem ismerek nála önzetlenebb és viccesebb embert,hihetetlenül szeretem. Ezt ő is tudja,mivel kb. minden nap elmondom neki. Én se tudom igazán miért. Talán félek.. félek,hogy őt is elveszítem,úgy,ahogy a többi embert is az életemből. A napokban viszont anyukám egyre vidámabb. Hihetetlenül hiányzott már az a gyönyörű mosolya és az édes nevetése. Biztos vagyok benne,hogy fel fog épülni a depressziójából. Itt vagyunk neki Gemmával,plusz még egy pszichológus. Be akarom neki mutatni Louist,hiszen mégis csak ő az első barátom. És,szerintem ő az első igazi szerelmem. Igen,soha nem éreztem még ilyet. De lám,hozzám is ellátogatott kupido. Aztán ott van a baráti köröm. Nincsen sok haverom,egy-két emberből áll,köztünk Zaynből,a legjobb barátomból. Meg talán Liamből,nem tudom. Egyre többet lógunk együtt,szerintem csak idő kérdése és tesók leszünk. Szóval ja,Znek be kellene mutatnom Tommot,biztos vagyok benne,remekül kijönnének egymással. Tudom,hogy Lou kicsit rossz fiús,ami eléggé imponáló nekem. Zayn akár az öccse is lehetne,1 év ide-vagy oda. De mindezek előtt megbeszélem ezt Louis-al is.
Lementem a szobámból egyből a fürdőbe,hogy le tudjak fürdeni,de nagyszerű fogadtatás ért. Nem,nem pezsgő fürdő,annál sokkal jobb! Louis törölközőben. Már sokszor láttam így,de ez most mégis különleges volt. Az anyag alatt egy dudor díszelgett. Nem akarok pajzán lenni,mivel azért mégis csak 16 éves vagyok. De atya ég! Az egyházból tuti kitiltanának! Le kell nyugodnom,mert a végén még én is ilyen állapotba kerülök! Gondoljunk lankasztóra. Nagynéni,szemétdomb,mocskos Louis..ahh,nem megy!
-Oh,hello Harold-villantotta felém ezer wattos mosolyát. Az a baj,hogy ő is tudja,milyen jól néz ki. Két éven át ő vezette az "Az év legdögösebb edzője" címet. Úgy vélem idén is meglesz.
-Szia..-haraptam be a szám,végigmérve őt.-Nem zavarok,ugye?-sétáltam oda a csaphoz,hogy megmossam arcom.
-Ugyan,Hazz-suttogta fülembe,miközben egyik kezével hasam cirógatta,másikkal pedig a seggembe markolt,mire egy jóleső sóhajt hallattam.-Te sose zavarsz-csókolt nyakamba. Jó,tudom,hogy férfi. És azt is tudom,hogy tulajdonképpen márvagy úgy 3-4 hónapja együtt vagyunk. Szeretem,megbízom benne,nem ezzel van a gond. Hanem a gyávaságommal. Sose csináltam még senkivel se,nemhogy férfivel. Mivel nem olyan az együttlét mint fiú és lány közt,így parázok ettől. Egyébként is különlegesre szeretném az első alkalmat,akkor is,ha neki a sokadik lesz. Különleges emlékként szeretném átélni,ezt véghez is fogom vinni. Már meg is van a fehérnemű,a szekrényemben porosodik,várva a megfelelő időpontra.
Megpusziltam Louis arcát,amelyen enyhe borosta virított. Ez csak még elragadóvá tette őt. Hihetetlen mikre képes. Nem elégedett meg ennyivel. Ölébe kapva a kanapéjára vitt,s végigborított rajta. Kissé vizes hajába túrva vadul faltuk egymás ajkait,szenvedélyt is beletéve. Nagyszerűen csókol,nem tudom,hogy csinálja. Vad,mégis gyengéd.
Keze polóm alá vándorolt,majd lassan felfelé kezdte húzni azt. Szivem,mint mindig,majd kiesett a helyéről,testemet forróság járta át. Imádom Lout,kívánom is mindennél jobban. De ne itt. Ne most. Kicsit eltoltam,hogy szemébe tudjak nézni. Arca megijesztett. Kékségei most nem édesen csillogtak,hanem akár a mély óceán,fekete árnyalat tükröződött bennük,szája duzzadt volt a csókunktól.
-Lou,én nem hinném,hogy..-haraptam el a mondat végét. Nem akarom leégetni magam,mert gyerekesnek hihet,de ez az igazság.
-Nyugodj meg,Hazz. Nem fogok semmit se erőltetni-suttogta lágy hangján,azután nyakamra tért. Kissé nyálas csókokkal látta el,ami segített ellazulni. Profi volt ebben. Nem ez az első neki,nem kérdés. Órákig élveztem volna,ahogy kényeztet,de sajnos el kellett magamtól tolnom. Szomorúság és kétségbeesés tükröződött róla vissza. Oké,ki kell húznom magam a csávából,anélkül,hogy elmondjam szűz vagyok. Igen,egy kibaszott beszari vagyok! Ez van!
-Szerelmem,hidd el,hogy kívánlak-simítottam végig kezemmel arcán-de..most még nem állok rá készen..-hajtottam le fejemet-sajnálom..-motyogtam.
-Ahhww,Harreeh-fogta két kézfeje közé arcom-Semmi gond,baba. Örülök,hogy szóltál.-húzott magához egy szoros ölelésre. Mélyen beszippantottam édes illatát,na nem mintha nem érezném egész nap. Hálaég! Egy puszit nyomott fejemre.
-Tényleg sajnálom,Lou. Ígérem,meg fogom adni neked azt az örömöt,amit szeretnél,csak...-fogtam meg kezét,s piszkálni kezdtem ujjait.-Tudod...-jó,megérdemli az őszinteséget-Nekem ez lesz az első. Szeretném,ha emlékezetes lenne,pozitív irányba. Mindent elterveztem,meg van meglepim is,csak időt kérek-néztem könyörgően szemeibe. Szorosabban ölelt magához és jó alaposan ellátott puszikkal,ahol tudott. Nagy mosolyra húztam számat.
-Istenem,tudod mennyire szerencsés vagyok veled?-kuncogott szerelmem.
-Hát még én veled-nevettem fel. Csókkal ajándékoztuk meg egymást,aztán elmentünk lefeküdni. Szigorúan aludni! Álmában hozzám fúrta arcát,én pedig kötelességemnek éreztem,hogy szorosan átöleljem,amennyire csak tudom. Leszarom a korkülönbséget. Az csak egy szám,hogy a pedofilokat idézzem. Szeretem magam mellett tudni Tomlinsont. Sajnálom azért El,egy csodát veszített.
Másnap reggel sietve keltem ki az ágyból,hogy még mielőtt BooBear felébredne,csinálni tudjak neki reggelet. Megérdemli,nehéz időszakon van túl. Mondjuk,egy ribanccal szakítani nem túl nehéz dolog. Na mindegy. Feltettem egy tálcára a kaját,majd halkan akartam beosonni a szobába,de Tommo már ülve várt az ágyon.-Jó reggelt,Boo Bear-tettem le elé a tálat,megpuszilva fáradt arcát.
-Jaj,életem..köszönöm-viszonozta tettem-Ezt miért kapom?-mosolyodott el-Nekem kéne ilyenekkel meglepnem téged.
-Azért kapod,mert szeretlek. Jó,hogy van kiről gondoskodnom,akkor is,ha idősebb vagy. Lehet ez csak a megszokás-nevettem fel.
-Ezt hogy érted?-kérdezte felvont szemöldökkel,miközben neki látott frissen készített reggelijének.
-Tudod,Gemma folyton kint van Amerikában. És míg ő haza nem ér,addig én foglalkozom anyuval,amíg fel nem épül a depressziójából. Amúgy mostanság egyre kevesebbet kell,szóval ez jó-biccentettem oldalra a fejem.
-Yeah,ez jó-csókólta meg számat-Kérsz?-nyújtotta elém az egyik gofrit.
-Nem,nem vagyok éhes,köszönöm-mosolyogtam Loura. Megvártam,amíg szerelmem megeszi a reggelit,de végig őt néztem. Az én nagyra nőtt kisbabám.
YOU ARE READING
Forever & Always
FanfictionLouis Tomlinson,egy átlagos férfi,aki decemberben töltötte a 20. életévét. Harry Styles,egy pékségben dolgozik,16 éves tanuló létére is. A 2 ember sorsa összetalálkozik,de heteró létükről hitt elképzelésük lassan darabokra törik. Vajon képesek leszn...