13. Fejezet-2.rész

165 16 2
                                    


(Üdv,drágák! Remélem a rövidebb részek is elnyerték tetszéseteket,nem sokára jön egy meglepi rész is,a pótláshoz! ;). Komiba a véleményeket várom,mert fontosak nekem. Köszönöm,hogy egyre többen leszünk,mindig örülök,ha újabb olvasó téved ide. :) Jó olvasást!
Lots of love❤)

Louis szemszöge:

-Harry,van egy ötletem,hogy ne legyen unalmas az esténk-vigyorodok el.
-Chh,na kössz-forgatja meg szemeit mosolyogva-Na,mi lenne az Tomlinson?
-Nem akarsz elmenni bulizni?-álltam fel az ágyból és már ugrottam is a szekrényemhez.
-De Lou,kiskorú vagyok,nem zavar?-kérdezte meg furcsa hanglejtéssel.
-Ne aggódj,Cicus. Én is ott leszek,velem bejöhetsz-biccentettem oda neki,majd kiválasztottam egy szettet. Egyszerű volt,mivel csak egy fehér pólóból és egy fekete nadrágból állt. Lent meg majd felveszem szokásos Adidas cipőm. Mikor átöltöztam,visszafordultam Harryhez.
-Naaa édes,jössz?-fogta meg kezeit,de szinte egyből elhúzta.
-Sajnálom,Louis. Én nem akarok menni. Miért nem maradhatnánk itthon,hmm? Párnacsatázhatunk,játszhatunk az Outlast-tal sötétben?-vágott mindehez angyali képet,mintha ezzel meg tudna győzni. Ismernie kellene már ennyire. Ha én valamit eldöntök,az úgy is lesz. Makacs vagyok,sajnos ez van. Nem tehetek róla,így születtem. Szóval,vagy megszok,vagy megszök.
-Ne már,Hazz. Miért nem akarsz jönni? Félsz?-tettem keresztbe karjaimat a mellkhasom előtt. Nem válaszolt,így folytattam-Nem kell,én ott leszek veled. Fogni fogom a kezed,együtt leszünk,tőlem aztán senki nem fog elrabolni-hajoltam le hozzá,majd lágyan végigsimítottam kezemmel arcán. Érintésembe hajtotta a fejét. Túl cuki mostanság. Vagy mindig is ilyen volt,csak nem mutatta ki?
-Nos? Jön,Mr.Beszari?-kuncogtam,de egyből meg is bántam. Egyből kihúzta fejét tenyeremből és morcos arcot vágott.
-Jó,tudod mit? Menj egyedül!-morogta,de rám bezzeg nem mert nézni.
-De Hazz,ne csináld már...-nyomtam egy gyors csókot szájára,aztán pedig homloka következett-Jó lesz,hidd el. Kérlek..-néztem könyörgő szemekkel övéibe.
-Nem!-válaszolta egyszerűen és eltakarta arcát a takaróval. Na szuper! Ismét előbújt belőle a gyerekes éne. Hát jó,ha nem jön,megyek egyedül. Vagy lehet inkább itthon kéne vele maradnom,de igazából titokban már elígérkeztem. Ebben a lakásban bántódása csak nem esik. Nem eshet.
-O..kay...-rántottam meg a vállam-Kaja van a hűtőben,ha van valami,hívj!-nyomtam egy gyors puszit arcára-Na pá,édes-intettem,majd lementem a lépcsőn és felkaptam a cipőimet. Szóltam a srácoknak,hogy jöhetnek,mivel azt beszéltük meg,kocsival megyünk. Pár percet kellett csak várnom és meg is jelent a "hintóm".
-Csá haver-pacsizott le velem Michael,az egyik "új" tag. (Ez alatt azt értem,hogy Ni egy új haverja.)
-Hello fiúk-köszöntem,miközben beszálltam a kocsiba.
-Hát Harry?-kérdezte meg az én kis szőkém.
-Ő nem jön..-húztam el a számat. Lehet tényleg otthon kellett volna maradnom,hiszen megérdemli a törődést. De a francba is! 20 éves vagyok,had bulizzak már! Neki is ezt kéne,nem a négy fal között üldögélni 0-24be.
-Hogy-hogy?-tette fel az újabb kérdést barátom.
-Ahh,fasz tudja. Mindegy is! Indulhat a buli srácoook?-tettük fel egyszerre a kezünket és már éreztük a dörömbölő basszust,a hangos ricsajjal együtt. Niall viszont nem ezt tette. Ehelyett csak rám nézett,és azt suttogta:"majd beszélünk". Na,de jó.
Elindultunk a szórakozóhelyre. Odaérve hatalmas sor tárult elénk,hiszen ez az egyik legjobb hely a városban. Kiszálltunk,majd mi is elfoglaltuk a helyünket. Viszont feltűnt valaki,s nem csak nekem. Az ír szőkeséggel egyszerre néztünk a magas fiú mellett álló lányra,aki egy mosolyt küldött felénk. Eleanor?
Közelített hozzánk,így mostmár biztos voltam az eddigi sejtésemben. Ellel fogok bulizni,Hazza nélkül. Istenem,mik lesznek itt.

Forever & AlwaysWhere stories live. Discover now