bölüm 3

30K 108 3
                                    

Farkedebiliyordum o gıcık kızdan uzaklaşıyordu.Bana da git gide yakınlaşıyordu. Beni sevmişti sanırım. Bende onu tabikii:)Sonra tahminim doğru çıktı. Esen Azra'nın benimle yakınlaştığını farkettiği ilk anda yanından kalkmıştı ve Azra'yı yalnız bırakmıştı. Hain işte başka ne olacaktı. Azra artık bana tamamen inanmıştı. Eda diye bir kızla oturuyordu artık obsesif ti ikiside çok benziyorlardı. Samimiyetsizlikleri ,egoları, kötü cadı yı andıran yandan bakışları hiç sevmediğim insan tipleri . Azra ile çok zitlardi. Nasıl anlaştılar hiç anlayamıyordum.
Neyse ki kurtulmuştu k o sapyoseksüel kızlardan. Benim sayemde diyebilirdik. O kadar neşeli, güler yüzlü ve iyi kalpliydi ki resmen onu görmem gülümseme me yetiyordu.

Çok isınmıştım ona değer veriyordum. Fakat bunu bilmesi gerekmez di.Ya giderse o yüzden sustum yalnızca. Şebeklik yapıyordu bütün gün. Okuldan çıktıktan sonra Yağmur 'un meşhur süt mısırcısı vardı. Ordan kendimize bir porsiyon ve iki kaşık alıyorduk.Demem o ki Okadar iyi anlaşıyoruz . Ondan ilk defa borç istediğim günü o kadar kızarmıştımki eve gidene kadar beni ateş basmıştı. Sonra o benden istedi  Falan dı filandı.  Artık utanacak kadar yabancı değildik. En azından ben utanmıyordum. :))Hayatımda çok özel bir yerdeydi.Ona verdiğim değer gün geçtikçe artıyor artıyor artıyordu. .. Sonra bi gün bizim yazılı günlerimiz aynı derse denk gelmişti ve biz şans getireceğine inanarak ceketlerimizi değiştirmiştik. Bana biraz büyük gelen ceket arkadaşlarım arasında gülme sebebi olmuştu. Gülüp geçiyorduk.Hiç düşünmeden bana girer çok yakıştığını söyledim.

Parfüm kokusu cekette n geliyor olmalıydı. Cokkk sevmiştim bu kokuyuuu. Yazılı bittikten sonra Azra yanımdaydı. Her zamanki klasik sorular nasıl geçti ?falan filan derken Azra yazılı da çok heyecanlandığını söyledi. Her an kollarıma yığılabilirdi... O panik oldukça bende panik oldum.Sonra zil çaldı. Azra aşağı inmişti. ...

SIĞINAĞIM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin