bölüm 9

14.7K 63 1
                                    

Ilk sıraya zamanla alışmıştık. Garip değildi ilerleyen zamanlarda daha net anladım o kızların neden ısrarla oraya oturmak istemelerini.

Çünkü kopya yazıyorlardı. Orada rahatlıkla kopya çekebilirlerdi. Akıllı lar işte.
Azra ile hasret gideriyoruz tabi . Anlatıyoruz ne olup bittiğini birbirimize . Sonra bir baktık ki kapıdan biri süzüle süzüle geliyor. Gözler hafif kısık, kravatlı, saç yanları hafif kelllllll ...
Ohohohoho
Dik duruşlu soğuk mu soğuk bir adammm
HOCA imişşş..
Hosgelmiş . Dır dır dır anlatıp durdu . Ben şuyum ben şu ogretmeniyim ben böyleyim. BEN SIZIN SINIF ÖĞRETMENİNİZİM.
Bütün sınıf şokkkkk
Korktuğumuz başımıza geldi işte. Çok tuhaf bir h ocaydı. Acayip bir yapısı ve korkunç bir tarafı vardı. Şahsen ben tırsıyordum . Ama Azra yanımda olduğu için çok E gleniyordum . Güle eglene günler borçluyum  Ben bu kıza onu hiç uzmemeliydim .
Gün boyu çok egleniyorduk.
Gerçekten tadını çıkartıyordu k yani . Iyi ki onunla birlikte yaşıyorum  bu lise macerasını.  Bir başkasını n olmasını istemezdim. Söyledim .SÖYLÜYORUM. VE SOYLIYECEGIM . IYIKI SENI TANIMIŞ SEVMİŞ VE YAŞAMIŞIM SEVGİLİM MMMM...
Neyse geçelim dram bölümlerini.  Artık utangaçlıkmış ,olmuş,buymuş,şuymuş yoktu aramızda.
Siniftatkileri eleştiriyordu k. Ya şunu söylemeden geçemeyeceğim ennn deli şeyler i yaptık en deli şeyleri .
Beraber yediğimiz çikolata paketlerin i halâ şimdiye kadar saklıyorum . Bazen tüm paramızı harcadığımız için son saatlere doğru acikiyorduk. Sonra arkadaşlarimizdan SÖZDE borç çikolata alıp karnımızı doyuruyorduk.  Ama en acı şey benim ve onun evlerimize ayrı gitmemiz.
Ben daha fazla dayanamiycaktim . Bulacaktı m bi yolunu...

SIĞINAĞIM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin