Veeeeee
Şükürler olsun ki onu görmüştüm.
Asıl bombaya gelllllllll...
Söylüyorum. ..
Tatil boyunca ettiğim dualar kabul oldu.Biz aynı sınıftayız.Okadar mutlu oldum ki yani artık havalara uçabilirdim.
Resmen yıllardır beklediğim bir şey olmuş gibiydi. Onu böyle sı kasım vardı ona zarar verirmiyim diye düşünmeden, kolmadan,acımasızca sarılmak.
Onu tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyordum.Ben diş ağrısından çok kötü korkarım ve çok ağırır. Ben o ağrıyı çekerken yanımdan hicçç ayrılmadı. Bir seslenişim yetiyordu. Hemen sınıfından çıkıp geliyordu.Benimle annemden çok ilgilenmişti . Sadece bu yüzden de değil .....
En önemlisi en önemli olan şeyi yapıyordu. Ya yüzümü güldürüyordu. Kimsenin yapamadığı şeyi sadece yanımda olmasıyla yapıyordu. İşte tam da bu yüzden çok değerliydi.Okula güle eğlene gidiyordum.Artık öğlenci olmuştuk ve servisim yoktu . Ama Azra servisle gidip geliyordu.Ben ise o karanlık ta otobüs le resmen cesaretim olduğunu farketmişti m.Cesaretliymişim vay anasını. ...
Tek başıma gitmek istemiyordum.Onunla birlikte olmak istiyordum. Bir iki güne razıydım. Ama tüm hafta çok sıkıcı oluyordu benim açımdan. Ilk zamanlar çok güzel geçiyordu. Sevgi pıtırcıklarına dönüşmüştük. Iki tane kız vardı.
Biz Azra ile ikinci sıraya oturmuştu k. Sonra baktık bunlar bizim sıra ya geliyolarlar. Bizde bakıyoruz ikisine tabi.
Içlerinden biri "burada biz oturuyoruz."dedi. Diğeri susar mı hiç "Biz dünden buraya oturmuştuk. Siz yoksunuz." diye onayladı arkadaşını bizde kalktık ama biz izin verdik. Tabiiii kiiiii kendi isteğimiz le :)
Hohohohoho
En öne geçmek zorunda kaldık.
Genelde ben öne geçmek için can atardım da neden ikinci ye oturduk bilmiyo rum......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAĞIM(+18)
ChickLitGirlxgirl O kadin benim gökyüzüm... aşk cinsiyet tanımaz.. YAŞANMIŞ ve halâ YAŞANMAKTA olan bir hikaye...