bölüm15(AZRA'NIN AĞZINDAN )

32.5K 73 1
                                    

Hiç kimsenin dokunmasindan  hoşlanmadığım boynumu  o talan ediyordu  ve çok gariptir ki her zaman sinirlenmeme neden olan bu hareket bana bu güne kadar hiç tatmadigim  inanılmaz bir zevk veriyorduu ... Başlarda  cok nazli ve şımarık  oldugunu düşünsem de o cok farkliydi evet tabi (biraz ) nazi vardi ama asla şımarık değildi  tam aksine güzel b is ey söylendiğinde  Cok utanıyor kizariyordu  ona cok alismistim  Ben bugüne kadar  asla böyle hissetmemistim  o bana dokunduğu an  vücuduma  hakimiyetim  bitmişti  söz dinletemiyodum bedenime  o ne isterse onu yapıyordu  bana sormadan ...

Ben  sevgimi belli edebilen ınsanlardan  değildim  kimseye belli edememistim  bugüne kadar  daha doğrusu  o gelene kadar ilk başlarda bana seni seviyorum dediğinde bile nasil cevap verilir ne denir onu bile bilmiyordum tamam diyodum tesekkur ediyodum ve oda bunu dedigim için  üzülüyor du halbuki bilmiyoduki  Ben bu cümleyi  duymamıştım  Hiç  ne denilecegini bilmiyordum kiii ve onun üzüldüğünü g ordukce  bende u zuluyordum içten içe veeeee işte böyle devam ettik taaa ki 11.sınıfa kadar o SEni seviyorum diyordu ben teşekkür ediyordum amaaaa  11.siniftaa  herşey değişti ... o bana sevmeyi öğretti  seviyorum denildiği zaman  verilecek cevabı öğretti  ve beni de kalbimide bedenimide  esir aldı dahada geri vermedi zaten ki vermesini de istemiyorum   benden bu kadar ... güzeller güzeli  Doğam şimdi  benim SEVGİLİM  o zaten size anlatacaktır neler olduğunu size  şu kadarını söyleyim  h er ne yasarsak  yaşayalım  o kadın artık benim ve be n kadinima  gerçekten aşığım. ..

SIĞINAĞIM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin