Yine ve yeniden ben arabayla o servisle geldik. Ama beraber döndük.
O gün yine yedik,güldük, eğlendik ve saatler geçtikçe gökyüzü kararmaya başladı. "Azra ben çok korkuyorum."dedim ürkerek.
"Oooooo kıyamam."diye karşılık vermesi yetmemişti.
Sonra aklımıza ultra süper bir fikir geldi. Bende Azra 'ların servisine kaydolabilirdim. Evetttt.....
Çıkışta koşar adımlarla hızlı ca okuldan ayrılırken ismi garip olan serviscinin yanındaydı k.
Durumu ona izah etmeye başladık . Evlerimizin yakın olduğunu ,para sıkıntısı olmadığını ve tabiki olmasa bile bu günlük te olsa ayrı ayrı gitmryecegimizi .
Kabullendi. AZRA indi ve ben tek kaldım. Cok korkuyordum. Evi tarif ettim . Yolların bozukluğundan şikayet etti. Ev uzakmis falandi filandı . Babamla konuştular.
Veeeeeee...... yüksek bur mebla olsada babamı ben servisi babam ikna ettikten sonra mutlu olmamam için bir sebep yoktu. Yarın servisle a
AZRA 'yı alacaktik. Cok sevinecekti ya cokkkkk . Artık gerçekten hiçbir yerde ayrilmycaktik . Her zaman ,heryerde birlikte olacaktık . Bizden mutlusu yok bazen küçük tartislamlarimiz olsada.Ahhh dersler
Başlamıştık. Açıkçası söylemek gerekirse bölüm derslerini çok sevmiştim. Çocuk beslenmesi ,müzik ,anne çocuk sağlığı ni gerçi onun hocası daha yok am inşallah biri girecek şu derse hayırlısıyla.AZRA ile tartışmaları mız başlıyordu.Cok yakın dük ya hani şimdi tartışmazsak olmaz. O da tutturmuş. "Kavga etmemiz güzel. "
Bilmem ne .
Yakınlıgımız yuzundenmiş. Cok biliyor ya hani göstermesi gerekiyor kendini
Arada sırada kavga etmekte her dersi ayrı ayrı çok seviyorduk. Ayyyyy bir ingilizce dersi isliyorduk dillere destan...
Bir hocası var offff süper burnu havada fazlasıyla egoist havası olan yüz hatlarındaki rahatlık ve boş vermis lik havası onu en az 20 yıl geri atan cinsten.
Bir insan kendini ancak bu kadar begenebilir . Kızlarda bir yavşıyordu. Anlatamam resmen adamın içine dusuceklerdi. Artık tamamen salına salına yürüyordu. AZRA 'ya bildiğiniz takmış durumdaydı. Ama ben Azra yı benden başkasının sevmesi ni istemiyorum . Onunla bir tek ben uğraşmak istiyorum.
Ya Azra'nın taktığı bileklige bile karışıyordu. Kafayı oynatacaktim. Herkes takmıştı bu hocaya ne varsa yavşak biriydi . Işte birsürü vardı . Aşık olan mı dersin hayran olan mi ddersin oooooo daha neler neler .....
Azra hanım (bey ) özellikle büyük hayraniydi yani. Çok seviyordu . Kendisi hayrandı .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAĞIM(+18)
ChickLitGirlxgirl O kadin benim gökyüzüm... aşk cinsiyet tanımaz.. YAŞANMIŞ ve halâ YAŞANMAKTA olan bir hikaye...