bölüm 18 (Azra'nın Ağzından )

16.5K 76 11
                                    

" Oooowww doğaaaaa yakiyosun beniiiii" Bu bu nasilda tarif edilemez bi duyguydu böyle nasilda zevvk veriyordu bu bana iki bedenin yanması dedikleri bumu oluyordu ... Onun o minik ve narin bedeni altımda kivrandikca aklımı oynaticagimi sanıyodum onun ağzından çıkan en ufak bir inilti bile başımı döndürmeye yetiyordu heleeee o tenjme korkakca dokunmasiiii ya ona ne demeliiydi onun eli en mahrem yerlerimde gezerken bedenimi esir alırken ona yapma bile diyemiyordum O bana dokundukca yaniyordum ve mümkünmüş gibi dahada dahada dokunsun istiyordum sabrım sınırını aşıyordu biranda onu altıma aldım kendime laf geciremez olmuştum ani bir hareketle goguslerinni sertçe açıp ağzıma aldım hunharca emiyordum o muhteşem göğüs uçlarını çekiştirip ısırır Ken onun inleme sesleriyle kendimde olmak imkansız di Sonra gogislerinden aşağıya doğru indim ve elimi o hiç farkında bile olmadan amina attım Onun o muhteşem cinsel organı elimin altında kivrilirken onun canını mümkünmüş gibi dahada yakmak istiyodum  İstediğimi yaptimda  O nu n o amina her türlü işkenceyi yapiyordum Onun dolgunnnn tadına doyulmaz dudaklarını öpüp emerken bı yandan da amina parmağımı sokuyordum.

 "Ahhhhhhhh yapmaaaaa canımmmmmm canımmmmmm yanıyooooo "  Diye bağırıyor du banaaa .Ve ben durmak bilmiyordum.

Soktukça dahada derinlerine geçiyordum. Ami ateş gibi yanıyordu ve çok terliydi elimi dahada içine almaya çalışıyor du.
Dahada istiyordu .
Altımda titriyorduuuuu....
Sürekli üstüme gellllll oofffffff diye bağırıyor du.

Üstüne çıktığimda amini bana sürterek ikimizi de bosaltti........

SIĞINAĞIM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin