Senenin bitmesine günler kala çok üzülmüştüm. Yaz boyunca birbirimizi göremeyecek olmamız bizi fazlasıyla duygusallaştırdı. Ama aynı bölümleri tercih etmiştik. Belki de seneye aynı sınıftaydık.
Buda bir ihtimal sonuçta. ..
Günler, saatler çok hızlı geçiyordu. Sayıyoruz ya hani hızlı geçmezse olmazzz.
Veee karne günüydü. O gün hiç oturamamıştık.Bir sınıfa çıkıyorduk. Bir bahçeye iniyorduk.Azra 'ların sınıfında oturuyorduk.Uğraşacak hiç birşey yoktu.Ordan oraya geziyorduk. Birbirimize alıştığımız için cokkk ağır geliyordu.Kime kolay ki ayrılık. ....
3ayyyy dile kolay anasını satayım. 3ay boyunca göremeyecektim. Nasıl Ol ucak böyle şimdi ben çok alıştım bu kıza başka bi etki bırakıyordu bende hiç bir arkadaşımın bırakmadığı eşsiz bi etki bayılıyordum.
Biliyordum ama nekadar fazla gibi görünse de göz açıp kapayana kadar geçecekti. Tatil de hergün birşeyler yazıp çiziyordum. Bir sürü şey yazmıştım. Zaman hemen aksın diye . Sürekli bir uğraş peşindeydim. Sıkılıyor dum çünkü fazlasıyla. ..
Okulların açılmasını ilk defa bu kadar çok istiyordum . Evettt Azra'yı gerçekten çok özlüyor dummm. Heyecanlanıyordum onu göreceğim diye . Tombik şey. Bana ilaç gibi geliyordu .Dişim ağrıdığında ne çok ta üzülmüştü. Fazlasıyla iyimser bir kızdı. Azra ile hayatım değişecekti sanki. Renk katıyordu soluk hayatıma. Bir an önce o günün gelmesi için dua ediyordum .
Gerçekten çok çabuk geçiyordu zaman ....
Gerçekten ne zaman ne olacağı belli olmuyor.
Veeeeee açıldı okullar açıldı. ....
Yehoooooooo
Mutluluktan uçabilirdim. Kız sanki sevgilim di ya bu kadar özlemiş olamazdım. Gözlerim aradı ama yoktu işte yok olmuş gibiydi. Ama hissediyordum oda beni arıyordu. Bugünü okadar bekledim ki anlatamam .Hep öyle olur zaten ben buna kendimi alıştırdım. Heyecanla beklediğim ne varsa sonu hep :(
Alıştığım için kasmıyordum. Yalnızca onu bulamamak beni yıkmış tı.Içimden bir his "ona alıştığın için ve onu herkesten çok sevdiğin için Allah sana ders vermek için onu senden aldı ."
diye haykırıyordu. Diğer yanım ise sadece susuyordu. Çünkü her zaman bir tarafım alev diğer bir tarafım su olmuştur şimdi de şaşırtmadı. Başka bir seçenek düşünemiyor dum. Yoktu çünkü belki oda beni çok sevdiği için bizi karşılaştırmıyordu.Buda olabilirdi.
" Keşke kendimi ona aliştırmasaydım."diyecektim ki karşıma melis çıktı."Azra okulda deli gibi seni arıyor DOĞA"
dedi melis .
"Işte buuuuuuuuuuuuu" dedikten sonra daha iyi bakındı m kimi taniyosam sordum onu .
Gel artık be kızım gel özledim çok özledim. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAĞIM(+18)
ChickLitGirlxgirl O kadin benim gökyüzüm... aşk cinsiyet tanımaz.. YAŞANMIŞ ve halâ YAŞANMAKTA olan bir hikaye...