bölüm 12

15K 61 4
                                    

Onu çok özlüyorum cokkkkkkkkkkkk
Neyseki az kalmıştı artık onu gorebilicektim . Biraz daha sıkma liydim disimi. ...
Hep yanımda istiyordum onu aynı şekilde oda istiyordu.
Çok garip tik. Ben hiç bi insana bu kadar yakın olmak istemedimmmm...
Okulların açılması na son bir gunnnnn
Ben heyecandan yerimde duramiyorum ordan oraya gezip duruyordum. O gece çok erken uyumustum. Hemen sabah olsun istiyordum.
Veeeee artık 11.sınıfa geçmiştik . Gerçekten nasıl geçtiğini bilmiyorum ama geçirdiğim en güzel yıllar diyebilirim hiç biz aman böylesine sevinçli mutlu neşeli olmamıştım . Bu güzel günlerin AZRA ya borcluydum. Helal olsun ne diyim ki.
Beraber yediğimiz canga ların tadına doyum olmuyordu. Son dersler o kadar acikiyorduk ki birbirimizi yiyebilrdik. Paramız olmasa bile illaki bi sekil de o cangadan alıp yiyorduk.
Açiz ya sanki o doyuracak bizi ...
Neyseeeeee
Gelelim 11.sinifaaaaa
Ya cidden inanamiyordum.
Nasıl ya nasıl bi anda bu kadar büyüdük ?
Çok değişik dersler vardı bölüm dersleri özel eğitim falan bu dersi bir sebepten dolayı çok seviyorum ayriiiiiii
Ben geçen sene şey demiştim "utanmasam kızla evlenicem "falan dedim ya öyle birşeyler ol ucak sanirim:):):)
Bizim tahta çalışmadığı için bi üst sınıfın tahtasini kullanmak zorunda kaldık.
Herkes yerine gecti oturdu falan AZRA sanırım kendini çok rah at hissettiki bacağını bacagimin arasına geçirdi. Doğrusunu söylemek gerekirse çok hoşuma gitti . Çok güzeldi aynı şeyi bende AZRA ya yaptım. Onunda hoşuna gitmiş olmali ki bacagimi bacaklarının arasına daha da sıkıştırdı. Cok güzeldi gerçekten bu hergün bunu yapıyorduk illaki çok iyi hissettiryodu . Özel bolgelerimize şimdilik bac aklarimizi degdiriyoduk dahada ilerde kim bilir ne degicekti .....

SIĞINAĞIM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin