Дууг тоглуулж байгаад уншаарай 💖
Sora's pov
Жонгүг "Хөөе наашаа харахгүй юм уу? ЖОН ЖОНГҮГИЙН НАЙЗ БҮСГҮЙ.
Бурхан минь би өөрийн ухаанаа алдчихаж. Энэ амыг яах вэ? Дахиад л тэнэг юм чалчихлаа. Ядаж байхад өөр хэлчих зүйл олдоогүй гэж үү? Найз бүсгүй гэнэ шүү! Ичиж үхэх нь одоо энэ ширэн нүүрээ хаанаа нуух юм?
Жонгүг"-Хамт явъя л даа ЖОН ЖОНГҮГИЙН НАЙЗ БҮСГҮЙ!
Би байрандаа зогсон эргэж хараад "Бурхан минь чи юу хүсээ~
Дахиад л үгээ гүйцээж амжаагүй байтал Жонгүг гараас минь хүчтэй татан энгэртээ тэврээд "Санасан шүү гэж зөөлхөн шивнэлээ.
Би ч гэсэн...
Жонгүг тэврэлтээ зогсоон мөрнөөс минь барин намайг өөрөөсөө холдуулаад "За одоо бид болзох уу?
"Тийм ээ гэхдээ өнөөдөр биш!
Жонгүг-яаа И Сура!
"Заза тэгээд бид хаачих юм?
***
"Кино л биш шүү!
Жонгүг- "Кино театр гэж яаж мэдсэн юм Ан туслах чамайг кино үзэж байг- [амаа дарах]
Би нүдээ нарийсган Жонгүг руу хараад-"Ан туслах яасан яасан гэнээ? Чи түүнийг яаж мэддэг юм?
Жонгүг- "Тэр нөгөө..
***
"Бурхан минь та хоёр намайг долоон жил хуурчээ! Ан туслахыг миний талын хүн гэж бодож явсан юмсан гомдмоор юм.Жонгүг-"Чи кино театр гэж яаж мэдсэн юм?
"Бурхан минь би ямар төмс юм уу?
Би ч бас өмнө нь энд ирж байсан хүн шүү.Жонгүгийн харц гэнэт нухацтай болсоор-"Хэнтэй" гэж асуухад би инээдээ барьж ядсаар "Яахав энэ хорвоо дээрхи хамгийн хайртай хүнтэйгээ л...
Жонгүг- "Би тоглоогүй байна И Сура!
"Мэдэхийг хүсвэл Ан тагнуулчаас асуулдаа!
Jungkook's pov
"Аймшгын кино үзэцгээе
Сура "Уйтгартай биш бол юу ч байсан яахав
Би Сураг айсандаа надад тас наалдана гэдэгт итгэлтэй байна!
YOU ARE READING
Once Winter [COMPLETED]
Fanfiction░O░n░c░e░ ░w░i░n░t░e░r░ -Цасгүйгээр өвлийг төсөөлнө гэж үү? ©2017 ░B░y░ ░@░e░n░k░h░_░b░t░c░h░a░