LENA:
Cos jest nie tak... Nie może się wyslowic. To chyba coś poważnego.
-Nathan! Mów!
-Lena, bo ja nie jestem normalny.
-Jaśniej?
-Pamiętasz, jak jechaliśmy w samochodzie po tej akcji z cyrklem?
-No tak... Co bales się przyznać że boisz się krwi.
-Lena... Ja nie boję się krwi. Ja się nią żywię.
-Nathan przecież to nie możliwe.
-Ja jestem wampirem i żywię się krwią!
-Żartujesz sobie znowu?!
-Nie ksiezniczko. Jestem wampirem.
-A możesz mi to jakoś udowodnić?
-Niby jak?
-No niewiem... Ugryź mnie!- krzyknelam a jego mina spowazniala.
-Ciebie nigdy nie ugryze!
-No to ci nie wierzę!
-To czekaj.- zawachal się, otwarl drzwi balkonowe i zawołał.- Tyler!
Po chwili przyszedł chłopak z naszej klasy, który dobrze dogadywal się z Nathanem. Chłopak poprosił go aby podszedł bliżej. I powiedział do mnie:
-patrz teraz.-nagle chłopak nachylil się nad szyją Tylera i usłyszałam ciche "przepraszam" nie minęła sekunda kiedy Tyler jeknal z bólu a Nathan zachlannie pociagal jego krew.
Kurwa, kurwa, kurwa... Co ja mam do cholery zrobić?! Nathan właśnie pije krew niewinnego czlowieka... Myślałam że on sobie żartuję ale widzę że miał rację. Umawialam się z mordercą?! Kurwa!!! Ale ja go dalej kocham!! Nie wierzę w to co widzę!!
Nathan oderwal się od szyi Tylera a ten upadł na ziemię. Nathan odwrócił się z uśmiechem i powiedział:
-Teraz mi wierzysz?
-T-ty zabiles swojego kolegę?!
-Nie. Tyler żyje!
-Ale upadł na ziemię! Wypiles jego krew!
-Ksiezniczko, ja wypilem Tyle, że będzie żył.
-Ale jak? Przecież jak on wstanie to cię znienawidzi!!
-Też się mylisz. On będzie myślał ze za dużo wypił i film mu się urwał. Nie pamięta tego co się stało, ponieważ umiem wymazać ten obraz i uczucie z pamięci ofiary.
-Wiesz Nathan ja muszę to przemyśleć.- powiedziałam smutno a on pokiwal tylko głowa.Pozegnalam się z nim i poszalm do domu. Muszę sobie to wszystko poukładać. Czy potrafię być z kimś takim jak on? Czy w ogóle chce? Narazie tego nie wiem... Jest mi ciężko kiedy pomyślę o tym co on robi.
-------------------------------------------
Czyżby kolejna klutnia?
Mam do was pytanie 😉 czy ktoś chciałby stworzyć okładkę do tej książki? Jeśli ktoś ma fajny pomysł to proszę o podsylanie 😁
Głosujcie i komentujcie!! To mega motywuje!! 🌟😁❤
Wesołych swiat!!
CZYTASZ
You're mine
VampireLena to 18-letnia dziewczyna, która w szkole poznaje chloapak Nathana.. jednak to nie jest zwykły chłopak... Czy będą mogli być razem? Czy coś stanie im na drodze do szczescia? _________________________________________________________ Wszelkie praw...