Chapter 4

2.2K 92 28
                                    

Na een kwartier gehuild te hebben Is V's shirt helemaal doorweekt. Me ogen zijn helemaal rood van het huilen en ik zit uitgeput op een stoel. Jimin komt binnen met een glas water en geeft het aan me. Ik pak het aan en drink het in kleine slokjes op. Als het op is zet ik op een tafel voor me. Rapmonster en Jin komen binnen met een lichte glimlach. Ik kijk ze aan maar ze ontwijken mijn blik. Ze lopen naar de andere en fluisteren wat in het Koreaans. Suga kijkt me aan en ik glimlach licht. Hij doet het terug en gaat weer veder in gesprek. Als ze 5 minuten later klaar zijn lopen ze naar me toe. Rapmonster begint te praten: 'we hebben overlegt en we hebben besloten dat je bij ons kan blijven aangezien je niet weg kan uit Korea.' Ik kijk ze aan met open mond. 'En jullie weten zeker dat jullie bij een meisje zoals mij willen blijven.' Ze knikken hevig met hun hoofden. 'Wiens idee was dit?' Ze kijken allemaal naar Jin die een glimlach opzet. Ik ren naar hem toe en vlieg hem om de hals. 'Dankje Dankje dankjewel.' Ik laat los en ik denk dat ik hem iets te hard geknuffeld heb, want hij moet blijkbaar op adem komen. Ik grinnik zacht. 'In welk hotel verblijf je?' Vraagt Jhope. 'Euhm 20 minuten van dit gebouw vandaan.' Hij knikt en we lopen de kamer uit. Als we buiten zijn zie ik allemaal fans kijken en gillen. Ik word in het midden gezet tussen Jin, V, Jk en Jimin. Als we bij een busje komen stap ik in en Jimin gaat naast me zitten. We rijden naar het hotel toe en als we aankomen lopen we snel naar binnen, want we zien al fans naar ons toe rennen.
Als we boven zijn doe ik de deur open en pak me koffer. Rapmonster en Suga lopen met mij mee en de rest wacht in mijn ouders kamer. Snel pak ik me spullen en een knuffel van Liza. Het is een klein konijntje die ze al haar hele leven heeft. Zonder dat ik het weet loopt er een traan over me wang. Snel veeg ik hem weg als Suga de slaapkamer binnen loopt. 'Gaat het wel?' Ik knik maar het gaat helemaal niet. Als ik me spullen gepakt heb, lopen Suga Rapmonster en ik naar mijn ouders kamer. Ik klop op de deur en Jimin doet open. 'Ben je klaar met je spullen pakken?' Ik knik en we lopen weer naar buiten. Ik Check uit aangezien niemand meer in het hotel gaat verblijven, en loop dan naar de anderen. Als we naar buiten willen lopen worden we tegengehouden door en beveiliger. Hij zegt iets in het Koreaans tegen V en en loopt dan weg. Vervolgens zegt hij het tegen de rest en ik sta er maar een beetje nieuwsgierig bij, aangezien ik geen idee heb wat die man zei. De jongens beginnen naar achter te lopen en ik loop maar met ze mee. Opeens word ik weer in de zelfde positie gezet als net. Blijkbaar zijn er weer ARMYS die een glimp willen opvangen van BTS. De achterdeur word opengedaan en snel lopen we naar buiten. Iedereen begint te gillen en ik word er gek van. Jimin die maast mij loopt pakt me hand vast en Jin doet dat ook. Als er een traan langs me wang naar bedenen glijd houd ik het niet meer. Ik barst in tranen uit en blijf staan waardoor ik tegen V aanbots. Alle jongens staan stil en kijken me aan, waardoor ze het niet door hebben dat alle fans naar hun toe rennen. Al snel komt de zelfde beveiliger aan gerent en houd alle fans op afstand. Als ik door me knieën zak tilt Jk me op en ik houd me stevig vast aan hem. Hij loopt naar het busje toe en Jimin neemt snel een paar foto's met ARMYS Zodat het lijkt alsof er niks gebeurt is. Als we bij jet busje zijn aangekomen, laat Jk me los en ik stap snel in. De anderen volgen me voorbeeld en Jimin komt aangerend en gaat ook snel zitten. Ik ben nog steeds aan het huilen en ik doe me best niet eens om me tranen weg te halen. Het busje begint te rijden en het gegil klinkt steeds verder weg, en de rest van de rit is het stil.

Als we bij een ander hotel aankomen stopt het busje met rijden. We stappen uit en we lopen naar binnen. Als we bij de lift staan ben ik nog steeds een beetje aan het huilen en ik weet niet eens waarom. Jin houdt me stevig vast en ik wil ook niet dat hij me loslaat. Als we bij de kamers aankomen, steekt RM de sleutel in het gat en draait de deur open. We lopen naar binnen en ik laat me neerzakken op het bed. Na een lange stilte begin ik te praten. 'Het spijt me.' Meteen kijkt iedereen me aan. 'Waarom spijt het je? Jij kan er toch niks aandoen dat je moet huilen?' Ik kijk RM aan. 'Alsnog het spijt me.' Suga opent z'n mond om iets te zeggen maar sluit hem dan. 'Waarom begon je eigenlijk te huilen?' Ik kijk V aan. 'Het was het gegil, ik kon er niet tegen en er werden herinneringen terug gehaald van me broer.' V maakt een "oh" met zijn mond. Ik gaap en meteen kijkt iedereen me aan. 'Waar moet ik eigenlijk slapen?' Ik kijk de jongens aan. 'Je kan bij Suga, RM en Jin of bij V, Jhope, Jk en mij,' zegt Jimin. 'Ik denk dat het handiger is dat ik bij Suga en de rest ga slapen aangezien hun een stuk rustiger zijn dan jullie' grinnik ik.

Hey mensen hier weer een hoofdstuk. Hij is iets langer maar ik had geen inspiratie meer dus ik ben maar gestopt. Misschien is het andere hoofdstuk wat langer die ik ga schrijven.
Ik hoop trouwens dat jullie dit boek nog steeds leuk vinden Ookal zijn het pas 4 hoofdstukken...
Dit was het voor nu, BYEE ❤️

~Valesca

My life with BTS [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu