Historia życia - by EdrinMonroe

61 3 2
                                    

By EdrinMonroe .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opowiem Ci historię życia. 

Dzisiejszego wieczoru siedzę na fotelu przy komputerze, czekam aż się anime zbuforuje i przy okazji oglądam nowy filmik Dziio. I wtedy do mojego pokoju w popłochu wpadła ona - moja młodsza siostra o imieniu Klaudia. Zaczęła niemal błagać o pomoc, albowiem jej życie było zagrożone. 

Obok jej biurka na ścianie przesiadywał domowy, lecz potężny w swej prostocie pająk. Więc ja - niczym napakowany Herkules mający wybawić damę z opresji, idę z mym lewym glanem do pokoju obok. A tak w przejściu stoi druga ma młodsza siostra. Zdenerwowana z determinacją na twarzy oznajmiła, że nie da skrzywdzić Stefana. 

Na nic zdały się jej protesty, do zwyrodnialca o ośmiu nogach i czterech oczach dotarłam tak czy inaczej. Słysząc za sobą łkanie Klaudii i krzyki Nikoli, mężnie zamachnęłam się butem i grzmotnęłam w ścianę. 

Nie ulękłam się zła, gdy monstrum poleciało wprost na mnie. Zrobiłam zgrabny unik i wgniotłam pająka w ziemię. Myślisz, że zginął? A w życiu! Dzielnie pełznął w moim kierunku. Ze zirytowaniem, maniakalnie zaczęłam grzmocić glanem o jego kruche, acz trwałe ciało. W końcu stało się - pokonałam potwora! Jednak na nic zdał się mój wyczyn, gdy kobieta z której łona wyszłam wkroczyła do groty jeszcze niedawnego okupanta i siarczyście opieprzyła mnie za mą krucjatę. 

Cała wina za płacz Nikoli, która przeżyć śmierci przyjaciela nie potrafiła przetrawić i raban, który można było słyszeć aż w podziemiach, spadła na mnie - niedocenionego bohatera. Mój żywot i zasługi zostaną niedocenione i zapomniane, lecz ja czuję, że przysłużyłam się ludzkości.  

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po prostu musiałam XDD

One-Shoty, Creepypasty, Crossovery i inne tego typu rakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz